Aktualnie dla Biura Regionalnego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Prowadzenie działań analitycznych w obszarze gospodarki obiegu zamkniętego oraz procesów automatyzacji i cyfryzacji przedsiębiorstw:
- Przygotowywanie założeń merytorycznych działań badawczych i analitycznych (w tym założeń metodologicznych);
- Przygotowywanie raportów i innych opracowań o charakterze analitycznym (w tym o charakterze desk research);
- Współpraca z wykonawcami odpowiadającymi za realizację badań i analiz (techniczna i merytoryczna kontrola wykonania zadań);
- Współpraca z zewnętrznymi interesariuszami w obszarze GOZ w celu identyfikacji potencjału Polski Zachodniej w obszarze GOZ (bieżące analizy, monitoring aktywności różnych podmiotów, podejmowanie wspólnych przedsięwzięć);
- Prowadzenie spotkań i wywiadów z przedsiębiorcami i przedstawicielami instytucji - interesariuszami GOZ na terenie Polski Zachodniej.
- Przygotowywanie i udział w spotkaniach informacyjnych, promocyjnych, edukacyjnych w zakresie koordynowanych działań;
- Przygotowywanie postępowań na zamówienia publiczne;
- Przygotowywanie wkładów do sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizowanych działań.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe (ochrona środowiska, administracja, ekonomia, socjologia, prawo, nauki społeczne);
- Doświadczenie w koordynacji projektów badawczych (wykazane zrealizowanymi projektami);
- Doświadczenie w opracowywaniu raportów z badań (poświadczone autorstwem lub współautorstwem lub redakcją merytoryczną co najmniej 3 opracowań z badań);
- Dobra znajomość metodologii badań jakościowych i ilościowych;
- Umiejętność samodzielnego tworzenia narzędzi badawczych (ankiety, scenariusze wywiadów) do badań jakościowych i ilościowych;
- Dobra znajomość problematyki dotyczącej najważniejszych trendów społeczno-gospodarczych i ich wpływu na sektor przedsiębiorstw;
- Dobra znajomość problematyki dotyczącej koncepcji gospodarki obiegu zamkniętego;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego);
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel);
- Doświadczenie i umiejętność publicznych wystąpień.
Wymagania pożądane:
- Studia podyplomowe z ekonomii, ewaluacji, badań społecznych lub marketingowych w praktyce.
- Doświadczenie w moderacji paneli dyskusyjnych, większych spotkań;
- Doświadczenie w realizacji pogłębionych wywiadów indywidualnych.
- Znajomość Prawa Zamówień Publicznych
- Znajomość zasad udzielania pomocy publicznej
- Znajomość programu SPSS (samodzielna praca na bazach danych, prowadzenie analiz, przygotowywanie raportów).
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
- Regulaminową premię kwartalną,
- Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej,
- Możliwość skorzystania z karty multisport,
- Dostęp do szkoleń specjalistycznych,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta,
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- Bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.