Starszy Specjalista ds. Analiz
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.Miejsce pracy: Warszawa
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
- Twoją pasją jest wydobywanie sensu ze zbiorów liczb.
- Kręcą Cię zgrabnie wymyślone pivoty.
- Chcesz mieć wpływ na otaczającą Cię rzeczywistość.
- Chcesz pracować w pełnym energii i pasji zespole marketingu.
- Chcesz pracować w firmie, która dzięki temu, że działa szybciej, mądrzej i odważniej skutecznie odbiera udziały swoim konkurentom.
Co będziesz robić?
- Będziesz analityczką/analitykiem pracującym w zespole Badań Rynku, będącym częścią działu marketingu.
- Przygotowywać cykliczne raporty oraz odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe.
- Współtworzyć procesy raportowania na temat rynku, konkurencji i trendów dla działu marketingu.
- Współtworzyć rekomendacje mające realny wpływ na działanie firmy.
Czego oczekujemy?
- Otwartości na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
- Co najmniej 1-2 lat doświadczenia w pracy na stanowisku analitycznym.
- Biegłej umiejętności obsługi Excela i PowerPointa.
- doświadczenia w analizie danych sprzedażowych (szczególnie mile widziane dane Nielsena, ale także inne np. CMR, GFK i inne także będą Twoim atutem).
- Swobody w analizie danych i wyciąganiu z nich sensu.
- Doświadczenia w pracy z PowerBI (mile widziane, ale niekonieczne).
- Samodzielności, dokładności, umiejętności pracy w zespole.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
- Twoją pasją jest wydobywanie sensu ze zbiorów liczb.
- Kręcą Cię zgrabnie wymyślone pivoty.
- Chcesz mieć wpływ na otaczającą Cię rzeczywistość.
- Chcesz pracować w pełnym energii i pasji zespole marketingu.
- Chcesz pracować w firmie, która dzięki temu, że działa szybciej, mądrzej i odważniej skutecznie odbiera udziały swoim konkurentom.
Co będziesz robić?
- Będziesz analityczką/analitykiem pracującym w zespole Badań Rynku, będącym częścią działu marketingu.
- Przygotowywać cykliczne raporty oraz odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe.
- Współtworzyć procesy raportowania na temat rynku, konkurencji i trendów dla działu marketingu.
- Współtworzyć rekomendacje mające realny wpływ na działanie firmy.
Czego oczekujemy?
- Otwartości na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
- Co najmniej 1-2 lat doświadczenia w pracy na stanowisku analitycznym.
- Biegłej umiejętności obsługi Excela i PowerPointa.
- doświadczenia w analizie danych sprzedażowych (szczególnie mile widziane dane Nielsena, ale także inne np. CMR, GFK i inne także będą Twoim atutem).
- Swobody w analizie danych i wyciąganiu z nich sensu.
- Doświadczenia w pracy z PowerBI (mile widziane, ale niekonieczne).
- Samodzielności, dokładności, umiejętności pracy w zespole.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta