Dyrektor Stołecznego Centrum Sportu
AKTYWNA WARSZAWA
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Stołecznym Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
ul. Rozbrat 26, Warszawa
Starszy specjalista ds. administracyjno-biurowych
Dział Eksploatacji i Inwestycji
Ogłoszenie nr 2022.111.7
Termin składania dokumentów: 20-05-2022 r.
- przygotowywanie propozycji do projektu budżetu w zakresie wydatków majątkowych oraz bieżących,
- opracowywanie planów zamówień publicznych oraz planów działalności na kolejne lata w obszarze działalności Działu Eksploatacji i Inwestycji,
- opracowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w świetle przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu m.st. Warszawy, jednostkami organizacyjnymi Miasta, oraz innymi podmiotami i organami w zakresie prowadzonych spraw,
- prowadzenie oraz monitorowanie obiegu bieżącej korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzeniem rejestru faktur i umów oraz rozliczeń.
- przygotowanie planów, harmonogramów, sprawozdań oraz wystąpień do jednostek miejskich w zakresie prowadzonych inwestycji i remontów,
- prowadzenie rozliczeń rzeczowo – finansowych realizowanych zadań inwestycyjnych realizowanych ze środków miejskich,
- udział w czynnościach przekazywania do użytku inwestycji i rozliczania jej kosztów,
- po zakończeniu inwestycji sporządzenie zestawienia środków trwałych powstałych w ramach zadania, w celu ich wprowadzenia do ewidencji,
- realizacja zadań z zakresu gospodarki zielenią w obszarze działalności Działu Eksploatacji i Inwestycji,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa Prawo budowlane, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa o dostępnie do informacji publicznej, ustawa o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”).
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
praca w podstawowym systemie czasu pracy; praca w terenie i w budynku niedostosowanym dla osób
niewidomych, niesłyszących oraz poruszających się na wózku inwalidzkim (brak windy); obsługiwanie
podstawowych urządzeń biurowych, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3-letni staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w administracji publicznej,
- doświadczenie przy realizacji i rozliczeniu zadań finansowanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego,
- obsługa programów biurowych Word, Excel,
- zaangażowanie w pełnione obowiązki i dążenie do realizacji wyznaczonych zadań,
- sumienność, dokładność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja czasu pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia
ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski,
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- własnoręcznie podpisane oświadczenia: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności
- prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
Oświadczenie dostępne tutaj.