Grupa TAURON to druga co do wielkości zintegrowana grupa energetyczna w Polsce kontrolująca pełen łańcuch wartości, począwszy od wydobycia węgla aż po sprzedaż energii elektrycznej do klientów końcowych. Obejmuje swoim działaniem 18 % powierzchni kraju na terenie pięciu województw. Grupa TAURON to jeden z największych podmiotów gospodarczych w kraju oraz największy sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, Południowy Koncern Węglowy, TAURON Ekoenergia, Kopalnia Wapienia „Czatkowice” oraz TAURON Ciepło.
TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w Grupie TAURON notowaną od 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach WIG20 – indeksu największych spółek giełdowych.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. - poszukuje kandydatów na stanowisko:
- Wykształcenie wyższe (preferowane informatyczne)
- Dwuletnie doświadczenie w zakresie rozwiązań Business Intelligence
- Umiejętność zarządzania relacyjnymi bazami danych
- Znajomość rozwiązań OLAP
- Praktyczna znajomość języków SQL, PL/SQL
- Znajomość narzędzi analitycznych i raportujących BI
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej
- Zdolność analitycznego myślenia
- Odpowiedzialność, kreatywność i komunikatywność
- Rzetelność oraz umiejętność pracy pod presją
- Wsparcie procesów biznesowych w oparciu o Business Intelligence
- Administracja oraz wsparcie aplikacji BI
- Modelowanie oraz tworzenie raportów wspomagających procesy biznesowe
- Realizacja zgłoszeń użytkowników, zarejestrowanych na portalu Help Desk
- Analiza dokumentacji projektowych
- Wsparcie oraz uczestnictwo w projektach informatycznych
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznych, po-projektowych
- Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się Spółce
- Stabilne warunki pracy i pakiet świadczeń socjalnych
- Możliwość rozwoju zawodowego