ul. Pasteura 5, 02-093 Warszawa
Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego poszukuje starszego specjalisty
do obsługi administracyjnej projektu inwestycyjnego.
Starszy specjalista do obsługi administracyjnej projektu inwestycyjnego
Nazwa stanowiska: starszy specjalista
Liczba stanowisk: 1
Nazwa jednostki: Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego
Miasto: Warszawa
Link do strony www jednostki: www.fuw.edu.pl
Wymagania. Kandydat powinien posiadać:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość zasad dotyczących realizacji projektów w zakresie zarządzania projektami współfinansowanymi albo finansowanymi ze środków Unii Europejskiej;
- doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej;
- doświadczenie zawodowe nabyte w jednostce z sektora szkolnictwa wyższego i nauki;
- umiejętności interpersonalne oraz komunikatywność;
- umiejętności analityczne;
- bardzo dobrą znajomość obsługi komputera w ramach pakietu MS Office;
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, systematyczność i dokładność;
- znajomość języka angielskiego;
- doświadczenie zawodowe:
- 4 lata doświadczenia zawodowego potwierdzonego świadectwami pracy w przypadku osoby posiadającej wykształcenie wyższe licencjackie lub
- 3 lata doświadczenia zawodowego potwierdzonego świadectwami pracy w przypadku osoby posiadającej wykształcenie wyższe magisterskie.
Mile widziane:
- doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej przez NCBiR lub OPI-PIB;
- doświadczenie w korzystaniu z systemu księgowego SAP;
- doświadczenie w obsłudze systemu SL2014.
Opis zadań:
- wykonywanie zadań administracyjno-finansowych związanych z realizacją projektów
(w tym: ocena kwalifikowalności kosztów, wykorzystywanie systemów informatycznych do rozliczania projektu, przygotowywanie i weryfikacja umów, wykonywanie zadań informacyjnych i ewidencyjnych, komunikowanie się i współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Uniwersytetu Warszawskiego); - przygotowywanie, weryfikacja i przesyłanie: zestawień wydatków do wniosków o płatność, dokumentów potwierdzających kwalifikowalność wydatków, danych uczestników projektu, harmonogramów;
- archiwizacja dokumentów;
- wykonywanie zadań z użyciem systemu informatycznego Uczelni;
- wykonywanie opisów dokumentów księgowych związanych z realizacją projektów.