Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Specjalizujemy się w usługach doradztwa personalnego, rekrutacji, outsourcingu pracowniczym i restrukturyzacjach w obszarze HR. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, a 50 000 osób miesięcznie za naszym pośrednictwem znajduje zatrudnienie w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Dla naszego Klienta, znanej firmy z kapitałem zagranicznym (spółka akcyjna o profilu produkcyjno-handlowym, notowana na GPW), poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem nowego wyzwania zawodowego na poniższym stanowisku.
Starszy Specjalista Biura Zarządu
Miejsce pracy: Śląsk
Nr Ref.: BZS10/2015/10/31
Nr Ref.: BZS10/2015/10/31
Opis stanowiska:
- Przygotowywanie i publikowanie raportów bieżących oraz okresowych zgodnie z przepisami prawa
- Raportowanie istotnych zdarzeń spółki w systemie EBI i ESPI (operator systemu)
- Prowadzenie spraw dot. Organów Spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej, Zgromadzeń Akcjonariuszy - przygotowywanie materiałów, projektów uchwał na posiedzenia Organów Spółki, organizacja posiedzeń, protokołowanie RN)
- Prowadzenie rejestrów dotyczących umów, pełnomocnictw, zarządzeń i innych regulacji wewnętrznych wraz z kontrolą okresu ich obowiązywania
- Współpraca z kancelarią prawną oraz biurem tłumaczeń (koordynacja zlecanych prac, rozliczanie kosztów)
- Prowadzenie bieżących zadań Biura Zarządu
- Prowadzenie zbioru informacji o spółkach zależnych i ich organach (nadzór właścicielski)
- Tworzenie informacji w celu wzmocnienia komunikacji wewnętrznej (tablice informacyjne, monitory)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia)
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, preferowane doświadczenie w spółkach akcyjnych i notowanych na GPW
- Doświadczenie w prowadzeniu relacji inwestorskich - będzie dodatkowym atutem w rekrutacji
- Umiejętność analitycznego myślenia, wnioskowania i dokonywania podsumowań
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i pakietu MS Office
- Wysoka kultura osobista
- Rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne
- Elastyczność i otwartość na zmiany
- Sumienność i systematyczność w działaniu
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w spółce notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
- Ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę w firmie świadczącej usługi wielu renomowanym przedsiębiorstwom
- Atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy oraz szereg świadczeń dodatkowych
- Realną możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania profilu kompetencji
- Liczne szkolenia wewnętrzne
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pracę na pełny etat w godzinach 8-16.00, 9-17.00
- Zatrudnienie poprzez agencję pracy tymczasowej w pierwszej fazie współpracy