Starszy referent

Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku
Siemianówka
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku
Komendant Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Siemianówka
Ogłoszenie o naborze Nr 145007

Warunki pracy


  • praca w systemie jednozmianowym (8 godz.);
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie;
  • praca administracyjno - biurowa;
  • praca w pomieszczeniu biurowym na parterze z infrastrukturą budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody;
  • budynek posiada windę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych;
  • w budynku są progi;
  • w budynku jest toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych;
  • w budynku brak podłóg antypoślizgowych;
  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner.

Zakres zadań

  • ewidencjonuje materiały jawne i niejawne wchodzące i wychodzące w urządzeniach ewidencyjnych, a także wydaje osobom uprawnionym celem zachowania właściwego obiegu dokumentów;
  • sprawdza sposób wytwarzania przez wykonawców merytorycznych i technicznych dokumentów w celu stwierdzenia poprawności ich wykonania oraz zgodności z obowiązującymi przepisami;
  • uczestniczy w realizacji czynności związanych z brakowaniem dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej Placówki Straży Granicznej w Narewce w celu systematycznego rozliczenia dokumentacji bieżącego użytku;
  • wspomaga w pracy starszego inspektora – kierownika podczas kompletowania akt spraw zakończonych celem przekazania ich do archiwum zakładowego;
  • uczestniczy w przygotowaniu dokumentacji do okresowej kontroli stanu ochrony informacji niejawnych w celu sprawnego jej przeprowadzenia w Placówce Straży Granicznej w Narewce;
  • udziela wykonawcom merytorycznym wskazówek dotyczących wykonywania i ewidencjonowania dokumentów w celu wyeliminowania nieprawidłowości w tym zakresie;
  • prowadzi ewidencję pieczęci i stempli kancelaryjnych celem zapewnienia prawidłowego ich wykorzystania oraz zgodności stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym;
  • wspomaga w pracy starszego inspektora – kierownika w czasie wykonywania czynności dotyczących przeglądu dokumentacji niejawnej celem poinformowania komendanta placówki o potrzebie zmiany lub zniesieniu klauzuli.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz instrukcji kancelaryjnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu instrukcji kancelaryjnej i korespondencji niejawnej;
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne"

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • List motywacyjny lub podanie (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata).
  • Życiorys lub CV.
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata) lub kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa .
  • Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata).
  • Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka / kandydat nie pracowała / ł, nie pełniła / ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była / był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek / kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność o ile taki posiadasz

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-09 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
ul. gen. Józefa Bema 100
15 - 370 Białystok
z dopiskiem: "oferta pracy - st. referent, Placówka SG w Narewce, numer ogłoszenia 145007"

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy Referent Wsparcia Sprzedaży

    Grupa Outworking   Białystok    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    6 dni
    Opis stanowiska: realizacja zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Klientów; przygotowanie i wysyłanie do Klientów informacji zwrotnych po realizacji zgłoszeń; zawieranie/aneksowanie/rozwiązywanie umów kompleksowych oraz umów sprzedaży z Klientami w trybie korespondencyjnym wraz z...
  • Specjalista w Biurze Wsparcia i Dostępności

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Obsługa osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami w zakresie udzielanego wsparcia. Nadzór nad realizacją transportu i ustalanie harmonogramów przejazdów. Prowadzenie spraw...
  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Starszy Referent w Dziale Zakupów

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Realizowanie zapotrzebowań wpływających z jednostek organizacyjnych UWr. (min. zakupy artykułów spożywczych, środków czystości, wody, AGD, tekstyliów, sprzętu biurowego, mebli). Tworzenie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z Zagranicą

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    3 godz.
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...
  • Starszy Referent ds. Teleinformatyki

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych na serwerach i stacjach roboczych systemów OT, Prowadzenie ewidencji oraz nadzorowanie wykorzystania licencji komputerowych - inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania, Bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników (wniosków...
  • Inspektor ds. Gospodarki Materiałowej

    Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Włościańska 52    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: zamawianie części, materiałów motoryzacyjnych i usług u dostawców, pilnowanie terminów realizacji zamówień; nadzór nad zamówieniami, fakturami korygującymi oraz notami księgowymi; rozwiązywanie problemów związanych z...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa kancelaryjno - administracyjna dziekanatu; prowadzenie ewidencji i rozliczanie rachunków w oparciu o umowy cywilnoprawne; rozliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli akademickich oraz praktyk studenckich; przygotowanie i rejestrowanie wniosków;...
  • Pracownik ds. obsługi administracyjno-gospodarczej​​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 8 000 zł brutto/mies.
    4 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: bieżąca obsługa materiałowa i logistyczna Komendy Regionalnej SOK w Lublinie (w tym ewidencja umundurowania, przedmiotów nietrwałych oraz wydawanie funkcjonariuszom odzieży ochronnej / roboczej), prowadzenie gospodarki materiałowej oraz spraw...
  • Pracownik ds. obsługi administracyjno-gospodarczej​​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.
    4 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: bieżąca obsługa materiałowa i logistyczna Komendy Regionalnej SOK we Wrocławiu (w tym ewidencja umundurowania, przedmiotów nietrwałych oraz wydawanie funkcjonariuszom odzieży ochronnej / roboczej), prowadzenie gospodarki materiałowej oraz spraw...