Starszy referent

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Krosno
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
dziś wygasa4 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Krosno
Ogłoszenie o naborze Nr 144173

Warunki pracy


  • Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę, kontakt z podatnikami. Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
  • Lokalizacja w 4-kondygnacyjnym budynku biurowym (dźwig osobowy). Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, na każdej kondygnacji znajdują się pomieszczenia sanitarne dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.

Zakres zadań

  • Sporządza informacje, analizy i sprawozdania w zakresie realizowanych zadań,
  • Orzeka w zakresie kar porządkowych,
  • Dokonuje urzędowych adnotacji związanych z powstaniem i wykonaniem zobowiązań podatkowych na dokumentach potwierdzających złożenie zabezpieczenia akcyzowego,
  • Wydaje decyzje o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru pośredniczących podmiotów tytoniowych, o zmianie wpisu do rejestru pośredniczących podmiotów tytoniowych oraz o wykreśleniu pośredniczącego podmiotu z rejestru pośredniczących podmiotów tytoniowych,
  • Dokonuje poświadczeń ewidencji zaświadczeń prowadzonych przez podmiot urządzający grę hazardową i poświadcza ewidencje wydanych zaświadczeń o uzyskanej wygranej w grach hazardowych,
  • Poświadcza ewidencje wypłaconych (wydanych) wygranych,
  • Realizuje czynności kancelaryjne oraz archiwizuje dokumentację prowadzoną w komórce,
  • Prowadzi wymagane ewidencje i rejestry, w tym ewidencjonuje prowadzone sprawy i dokumenty w systemach informatycznych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w administracji lub w pracy biurowej
  • Znajomość przepisów ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz prawa podatkowego, w szczególności: ustawy Ordynacja podatkowa i ustawy o podatku akcyzowym,
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych
  • Umiejętności interpersonalne: grzeczność i uprzejmość; łatwość komunikacji, tj. umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły oraz umiejętność pracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej, niewykonywanie pracy w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.) ani niewspółpracowanie ze wskazanymi organami bezpieczeństwa państwa,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-29 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów

Ofertę możesz złożyć:
- w siedzibie Izby pod wskazanym wyżej adresem,
- za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej,
- drogą elektroniczną z wykorzystaniem platformy ePUAP lub za pośrednictwem formularza elektronicznego systemu HRappka.

Przesłanie oferty na adres e-mail nie stanowi skutecznego złożenia oferty

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA IAS W RZESZOWIE DLA KANDYDATÓW DO PRACY W SŁUŻBIE CYWILNEJ


            Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO).


1.      Administrator danych i kontakt do niego:


informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów. Kontakt z administratorem danych jest możliwy pod adresem e-mail: ias.rzeszow@mf.gov.pl lub pocztą tradycyjną kierowaną na powyższy adres.


2.      Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych:


informujemy, że możecie się Państwo kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną na adres e-mail: iod.rzeszow@mf.gov.pl.


3.      Cel przetwarzania danych:


przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


4.      Informacje o odbiorcach danych:


informujemy, że Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawnionym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa.


5.      Okres przechowywania danych:


czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Administrator danych ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


6.       Uprawnienia:


1)        prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,


2)        prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,


3)        prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,


4)        prawo do usunięcia danych osobowych


– żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy Administratora danych, podany powyżej;


5)        prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


7.      Podstawa prawna przetwarzania danych:


1)        art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


2)        art. 221 Kodeksu pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawy
z dnia 14 lipca1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


3)        art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


8.      Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawie o służbie cywilnej jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne,
a zgodę tak wyrażoną można odwołać w każdym czasie.


Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust.
1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana
w dowolnym czasie.


9.      Inne informacje:


Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. harmonogramowania

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie / budowa - woj. dolnośląskie Umowa o pracę / B2B Opis stanowiska: Przygotowanie, tworzenie i zarządzanie harmonogramem inwestycji na poszczególnych etapach realizacji; Monitorowanie i aktualizacja harmonogramu inwestycji; Udział w spotkaniach z...
  • Pracownik ds. Obsługi Zamówień

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
  • Pracownik biurowy

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
  • Pracownik ds. obsługi gospodarczej sekretariatów biur Centrali

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    5 dni
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: koordynowanie przydziału sal konferencyjnych w budynku Centrali, kontrolowanie stanu zapasów przeznaczonego dla Członków Zarządu, realizowanie zapotrzebowania sekretariatów Biur Centrali na artykuły spożywcze, nadzór nad utylizacją makulatury,...
  • Referent / Referentka w Dziale Technicznym / Serwisu

    Solid Security Sp. z o.o.   Wrocław, Psie Pole    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Wprowadzanie danych do systemu informatycznego; Obsługa poczty elektronicznej; Telefoniczne i mailowe umawianie prac dla techników; Obsługa telefonicznych połączeń przychodzących; Proste czynności mające na celu zachowanie porządku w dokumentacji;
  • Pracownik Biurowy

    AYP Sp. z o.o.   Pruszcz Gdański    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleń; Udział w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o pozyskanie dofinansowania; Stały kontakt z Instytucjami współpracującymi przy projekcie; Kontakt z instytucjami szkoleniowymi; Wsparcie bieżących działań Zarządu;
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Pracownik biurowy - utrzymanie ruchu

    Voltrim Trade Sp. z o.o   Kartoszyno, Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska Zarządzanie dokumentacją techniczną; Wprowadzanie danych do programu CMMS; Współpraca przy uruchamianiu, a także optymalizacji pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych; Uczestniczenie w nowych wdrożeniach oraz inwestycjach; Nadzór nad kosztami utrzymania ruchu; Współpraca z...
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Pracownik biurowy - Wsparcie w Analizie Danych HR

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    2 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Przygotowywanie danych do generowania raportów cyklicznych; Weryfikacja poprawności terminowych raportów i analiz; Przygotowywanie raportów ad-hoc w odpowiedzi na bieżące potrzeby; Weryfikacja poprawności faktur z...