Starszy referent

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Wrocław
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
4 dni temu
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 139337

Warunki pracy


  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu
  • Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych
  • Wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych
  • Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych
    Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych
    Budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych
  • Zaplecze socjalne

Zakres zadań

  • Koordynuje remonty budynków IAS w celu utrzymania należytego stanu technicznego obiektów
  • Dba o prawidłowa eksploatacje budynków IAS w celu właściwego utrzymania stanu budynków i instalacji
  • Planuje wydatki na utrzymanie nieruchomości w celu zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie budynków w należytym stanie technicznym
  • Zapewnia serwis urządzeń i systemów w celu prawidłowej eksploatacji klimatyzacji, instalacji ppoż. włamaniowych itp.
  • Prowadzi sprawy związane z opłatami lokalnymi w celu dokonania płatności za okresowe należności z tytułu podatków od nieruchomości i trwałe zarządy

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego (powyżej 0,5 roku w pracy biurowej)
  • Podstawowa znajomość przepisów dot. zarządzania nieruchomościami
  • Umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych
  • Umiejętność redagowania pism
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/łeś, nie pełniłaś/łeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-05 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 24, 26 (pocztą lub osobiście: kancelaria – parter, pok. 5)

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA IZBY ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WE WROCŁAWIU DLA KANDYDATÓW DO SŁUŻBY CYWILNEJ


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


1. Administrator danych i kontakt do niego: informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu z siedzibą ul. Powstańców Śl. 24,26, 53-333 Wrocław.


2. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.wroclaw@mf.gov.pl.


3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


4. Podstawa prawna przetwarzania danych:


Podstawą przetwarzania wymaganych danych są przepisy prawa takie jak: Kodeks pracy, ustawa o służbie cywilnej oraz ustawa o Krajowej Administracji Skarbowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO i art. 10 RODO), natomiast inne dane będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 


5. Informacja o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa (imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażanie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym zakresie.


Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dotyczące stanu zdrowia), konieczna będzie pisemna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


6. Informacje o odbiorcach danych:


Dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym tj. dostawcom usług i rozwiązań technicznych/organizacyjnych, dostawcom usług IT w zakresie procesu rekrutacji.


Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.


7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor izby ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


8. Prawa osób, których dane dotyczą:


Mają Państwo prawo do:


a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,


b) sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych,


c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO,


d) usunięcia danych osobowych: żądanie realizacji tych praw jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji,


e) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


9. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane.


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Jelenia Góra    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania,...
  • Technik Utrzymania Ruchu

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Dbałość o kondycję techniczną powierzonych maszyn i urządzeń w celu zapewnienia ciągłości produkcji Diagnozowanie i analizowanie przyczyn awarii Dokonywanie napraw Udział w uruchamianiu nowych linii produkcyjnych Współpraca z Inżynierami Procesu, Inżynierami Utrzymania...
  • Prezes Zarządu

    Spółdzielnia Mieszkaniowa „ELEKTROCIEPŁOWNIK"   Wrocław, ul. Trzebnicka 34-36    praca stacjonarna
    prezes  pełny etat
    2 dni
    Wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, technicznym - budowlanym. Co najmniej 15-letni staż pracy, w tym co najmniej 5 lat na stanowisku kierowniczym. Znajomość ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy prawo spółdzielcze oraz zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych....
  • Facility Manager

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie kontraktem biurowym w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników finansowych...
  • Technik obiektu

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   Bielany Wrocławskie    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej; wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń; drobne prace ogólnobudowlane; utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, chłodniczych,...
  • Technik Utrzymania Obiektu

    Praca.pl   Bielany Wrocławskie    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: utrzymanie dobrego technicznie stanu budynku; wykonywanie przeglądów technicznych; konserwacja i naprawa instalacji i urządzeń (elektrycznych, chłodniczych, hydraulicznych i gazowych) prace ogólnobudowlane; usuwanie awarii urządzeń;
  • Specjalista ds. administracji technicznej budynku

    Aptiv   dolnośląskie     dziś wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: prowadzenie prac naprawczych - korekcyjnych wynikających z przeglądów tygodniowych; „Gemba” w obszarach fabryki; wspieranie w tematach inwestycyjnych – wprowadzanie firm zewnętrznych serwisowych na teren fabryki , organizowanie...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie umów na dostawę ciepła, gazu, obsługi kotłowni na paliwo stałe, Kontrolę prawidłowości rozliczania mediów i dostaw na odbiorców w tym zapewnienie rentowności odsprzedaży mediów w ramach stanowiska, Opis merytoryczny...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Realizację i koordynację zadań związanych z monitorowaniem, analizy i kontroli stanu ochrony środowiska w Spółce, Przygotowanie, prowadzenie i rozliczanie umów na usługi deratyzacji, wycinki drzew oraz innych usług w ramach...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i rozliczanie umów kosztowych na usługi wywozu nieczystości płynnych, Zawieranie ,prowadzenie umów kosztowych na obsługę przenośnych toalet, Zbieranie i przygotowanie danych niezbędnych do opracowania planu...