Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracji

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 godz.
    Obsługa zamówień dla pacjentów. Przygotowanie dokumentów i recept na refundowane produkty. Fakturowanie dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wyznaczonych przez kierownictwo. Budowanie relacji z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik administracyjny z niemieckim

    Lambda S.A.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie kierownika budowy w działaniach związanych z zarządzaniem projektem, Organizacja zaplecza i dokumentacji związanej z zatrudnionymi pracownikami budowy, Przygotowanie zamówień na materiały, Obsługa dokumentacji związanej z budową i pracownikami na...
  • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Bajeczna 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: weryfikacja dokumentów, tożsamości Subskrybentów oraz poprawności złożonych wniosków certyfikacyjnych, głównie w języku angielskim, obsługa procesów usługowych w ramach usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego oraz procesów związanych z wydawaniem i unieważnianiem...
  • Specjalista ds. administracji z językiem francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Lilial Support jest zespołem utworzonym w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support na rynkach bezpośredniej sprzedaży do pacjentów, gdzie w naszym Centrum wspieramy lokalne spółki w zadaniach administracyjnych. Poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Przetwarzanie zamówień dla pacjentów z Niemiec, Przygotowywanie dokumentów i recept na refundację produktów, Wystawianie faktur dla płatników i klientów, Zarządzanie danymi w systemie CRM, Udział w projektach wyznaczonych przez kierownictwo, Budowanie relacji z podmiotami wewnętrznymi i...
  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    O zespole: Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Referent / Specjalista w Dziale Zarządzania Informacją i Wsparcia Organizacyjnego w Departamencie Analiz, Monitorowania Jakości i Optymalizacji Świadczeń

    Centrala NFZ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu
    24 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: koordynacja prac w ramach opracowywania, aktualizacji i opiniowania procedur wewnętrznych, procesów, sprawozdań, regulaminu oraz innych dokumentów związanych z działalnością Departamentu; prowadzenie dokumentacji procesu analitycznego powstałego w...
  • Referent / Specjalista w Dziale Zarządzania Informacją i Wsparcia Organizacyjnego w Departamencie Analiz, Monitorowania Jakości i Optymalizacji Świadczeń

    Centrala NFZ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: tworzenie raportów, prezentacji multimedialnych i innych form przedstawiania wyników analiz wykonanych w Departamencie; definiowanie obszarów merytorycznych możliwych do zaprezentowania na portalu dedykowanym zwiększaniu publicznej dostępności do danych...
  • Starszy referent / Młodszy specjalista w Dziale Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli VI w Departamencie Kontroli

    Centrala NFZ   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przygotowanie organizacyjne kontroli w tym: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, wysyłanie korespondencji drogą papierową lub elektroniczną, przedkładanie przyjętej korespondencji do dekretacji naczelnikowi TWK lub osobie upoważnionej, rozdzielanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Starszy referent

Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu
Kołobrzeg
praca stacjonarna
649 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 121013

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno-biurowym, w pełnym wymiarze czasu pracy, jednozmianowa, wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30.


Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.


Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego.


Praca wymagająca kontaktu z interesantami, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami zewnętrznymi.


Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.


Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku KPP Kołobrzeg, w pokoju dwuosobowym, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy: naturalne i sztuczne.


Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.


 


Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 3.637,02 zł brutto (mnożnik 1,6604) + dodatek za wysługę lat (do 20%).

Zakres zadań

  • Sporządza projekty wniosków, rozkazów personalnych, umów, decyzji, postanowień i innych aktów administracyjnych związanych z obsługą kadrową policjantów oraz pracowników Policji.
  • Ustala uprawnienia policjantów i pracowników cywilnych do dodatku stażowego, nagród jubileuszowych, odpraw i innych świadczeń oraz przygotowuje stosowne dokumenty do akceptacji i wypłaty należnych świadczeń.
  • Przygotowuje dokumentację oraz sprawuje merytoryczny nadzór nad szkoleniami resortowymi policjantów i pracowników Policji.
  • Ewidencjonuje czas pracy oraz absencję policjantów i pracowników Policji.
  • Prowadzi kartotekę urlopową oraz sporządza listy obecności funkcjonariuszy i pracowników Policji.
  • Sprawuje nadzór nad terminowością badań profilaktycznych, kontrolnych i komisyjnych całego stanu osobowego jednostki.
  • Przetwarza dane w programie Płatnik oraz przekazuje dokumenty zgłoszeniowe w formie elektronicznej za pośrednictwem KWP w Szczecinie do ZUS.
  • Przygotowuje dokumentację związaną z odbywaniem praktyk studenckich i staży zawodowych na terenie KPP w Kołobrzegu.
  • Prowadzi bibliotekę zawodową.
  • Prowadzi całokształt spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
  • Wprowadza dane dot. spraw osobowych funkcjonariuszy i pracowników KPP w Kołobrzegu do Systemu Wspomagania Obsługi Policji.
  • Archiwizuje dokumentację kadrową zgodnie z obowiązującymi wymogami i przekazuje ją do składnicy akt tut. jednostki.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy z dn. 6 kwietnia 1990 r. o Policji.
  • Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych.
  • Znajomość ustawy i pracownikach urzędów państwowych i przepisów wykonawczych.
  • Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne".
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz programów komputerowych związanych z obsługą kadrową.
  • Umiejętność redagowania pism.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

     

    Podobne oferty

    • Specjalista ds. administracji

      Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna
      specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
      6 godz.
      Obsługa zamówień dla pacjentów. Przygotowanie dokumentów i recept na refundowane produkty. Fakturowanie dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wyznaczonych przez kierownictwo. Budowanie relacji z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
    • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

      Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
      specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
      23 godz.
      Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
    • Pracownik administracyjny z niemieckim

      Lambda S.A.   zachodniopomorskie  
      relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
      specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
      24 godz.
      Twój zakres obowiązków: Wsparcie kierownika budowy w działaniach związanych z zarządzaniem projektem, Organizacja zaplecza i dokumentacji związanej z zatrudnionymi pracownikami budowy, Przygotowanie zamówień na materiały, Obsługa dokumentacji związanej z budową i pracownikami na...
    • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji

      Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Bajeczna 13    praca stacjonarna
      specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
      1 dni
      Zadania: weryfikacja dokumentów, tożsamości Subskrybentów oraz poprawności złożonych wniosków certyfikacyjnych, głównie w języku angielskim, obsługa procesów usługowych w ramach usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego oraz procesów związanych z wydawaniem i unieważnianiem...
    • Specjalista ds. administracji z językiem francuskim

      Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna
      specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
      2 dni
      Lilial Support jest zespołem utworzonym w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support na rynkach bezpośredniej sprzedaży do pacjentów, gdzie w naszym Centrum wspieramy lokalne spółki w zadaniach administracyjnych. Poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i...
    • Specjalista ds. Administracyjnych

      Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
      specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
      3 dni
      Przetwarzanie zamówień dla pacjentów z Niemiec, Przygotowywanie dokumentów i recept na refundację produktów, Wystawianie faktur dla płatników i klientów, Zarządzanie danymi w systemie CRM, Udział w projektach wyznaczonych przez kierownictwo, Budowanie relacji z podmiotami wewnętrznymi i...
    • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

      Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
      specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
      4 dni
      O zespole: Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
    • Referent / Specjalista w Dziale Zarządzania Informacją i Wsparcia Organizacyjnego w Departamencie Analiz, Monitorowania Jakości i Optymalizacji Świadczeń

      Centrala NFZ   Warszawa    praca stacjonarna
      specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu
      24 godz.
      Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: koordynacja prac w ramach opracowywania, aktualizacji i opiniowania procedur wewnętrznych, procesów, sprawozdań, regulaminu oraz innych dokumentów związanych z działalnością Departamentu; prowadzenie dokumentacji procesu analitycznego powstałego w...
    • Referent / Specjalista w Dziale Zarządzania Informacją i Wsparcia Organizacyjnego w Departamencie Analiz, Monitorowania Jakości i Optymalizacji Świadczeń

      Centrala NFZ   Warszawa    praca stacjonarna
      specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
      1 dni
      Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: tworzenie raportów, prezentacji multimedialnych i innych form przedstawiania wyników analiz wykonanych w Departamencie; definiowanie obszarów merytorycznych możliwych do zaprezentowania na portalu dedykowanym zwiększaniu publicznej dostępności do danych...
    • Starszy referent / Młodszy specjalista w Dziale Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli VI w Departamencie Kontroli

      Centrala NFZ   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
      specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
      5 dni
      Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przygotowanie organizacyjne kontroli w tym: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, wysyłanie korespondencji drogą papierową lub elektroniczną, przedkładanie przyjętej korespondencji do dekretacji naczelnikowi TWK lub osobie upoważnionej, rozdzielanie...
    Zgoda na Pliki Cookies

    Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

    Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

    Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379