- wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie rachunkowości lub studia podyplomowe,
- w zakresie rachunkowości,
- co najmniej 2 letni staż pracy,
- biegła obsługa komputera, znajomość pakietu OpenOffice,
- znajomość Ustawy o finansach publicznych,
- znajomość Ustawy o rachunkowości,
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo kraju Unii Europejskiej albo obywatelstwo innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentami określonymi w przepisach o służbie cywilnej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- znajomość Ustawy o podatku od towarów i usług VAT,
- znajomość praktyczna przepisów księgowych i podatkowych w zakresie VAT,
- udokumentowane szkolenia obejmujące tematykę z zakresu rachunkowości.
- prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz rozliczanie inwentaryzacji,
- rozliczanie delegacji służbowych oraz ryczałtów samochodowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2025 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
- pracę w wymiarze pełnego etatu,
- odpowiedzialne stanowisko,
- wynagrodzenie zasadnicze, dodatek stażowy, wynagrodzenie dodatkowe – 13 tka, nagrody jubileuszowe,
- stabilizację zawodową.
- CV z klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.1781 ) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. ”,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego oraz oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą zgłoszeń wewnętrznych w MZDiM - link do procedury: https://mzdim.bip.jaworzno.pl/strony/menu/16.dhtml
- ewentualne referencje,
- proszę złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem Rekrutacja – Sekcja Księgowa SK/111/4/2025 do godziny 15.00 dnia 4 kwietnia 2025 r. /skrzynkę podawczą udostępniono na 1 piętrze budynku obok sekretariatu/ ul. Krakowska 9,43-600 Jaworzno lub przesłać na adres: Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Jaworznie, 43-600 Jaworzno, ul. Krakowska 9/ decyduje data stempla pocztowego/.
Poznaj
Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie
Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie