starszy referent w Dziale Informacji i Koordynacji
w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki
Numer ogłoszenia: Katowice/23/09
Miejsce pracy: Katowice
Forma zatrudnienia / wymiar etatu: umowa o pracę na zastępstwo / pełny etat
Termin składania ofert: 13.03.2023 r.
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- realizacja zadań związanych z korpusem oficerów językowych (koordynowanie stosowania zasad prostego języka w Oddziale, przybliżanie zasad prostego języka),
- nadzorowanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej oraz zapewnienie prawidłowego zabezpieczenia i przechowywania dokumentacji,
- monitorowanie obsługi w salach obsługi klientów i punktach obsługi klientów oraz sporządzanie sprawozdań i raportów w tym zakresie,
- przygotowywanie materiałów informacyjno-edukacyjnych z obszaru profilaktyki i promocji postaw prozdrowotnych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe,
- lata pracy zawodowej (należy udokumentować): wymagany jest minimum 1 rok stażu pracy.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w administracji publicznej,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( Dz.U. z 2022 r., poz. 2561 z późn. zm.),
- dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel,
- sumienność, pracowitość, wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole oraz organizacji pracy własnej.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwo pracy), umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG),
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 32 735 15 66 lub e-mailem: rekrutacje@nfz-katowice.pl
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW