Starszy Referent / Młodszy Specjalista w Sekretariacie
w Biurze Prawnym
Numer ogłoszenia: BP/23/112
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat / umowa na zastępstwo 01.06.2023 r. – 31.05.2024 r.
Termin składania ofert 06.06.2023 r.
Szczegóły oferty
- przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji kierowanej do Biura oraz przygotowywanie korespondencji do wysłania z Biura, w tym w EZD i w ePUAP;
- zbieranie danych i przygotowywanie zestawień oraz sprawozdań;
- prowadzenie rejestrów;
- przygotowywanie prostej korespondencji (projektów pism);
- publikacja zarządzeń i decyzji Prezesa Funduszu;
- monitorowanie realizacji stanu prac terminowych;
- wspomaganie organizacji pracy dyrektora Biura;
- udzielanie informacji interesantom;
- przekazywanie akt własnych do archiwum zakładowego i prowadzenie zbioru protokołów zdawczo-odbiorczych.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie lub wyższe (mile widziane kierunki: prawo lub administracja)
- Lata pracy zawodowej:
- Starszy Referent:
- minimum 3 lata - w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
- w przypadku posiadania wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany;
- Młodszy Specjalista:
- minimum 4 lata - w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
- minimum 1 rok - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;
- podstawowa wiedza o strukturze i funkcjonowaniu administracji publicznej i organów władzy państwowej.
(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu/aktualnym wyciągiem z CEIDG.)
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w obsłudze administracyjnej / kancelaryjnej / sekretarskiej (preferowane: w urzędzie administracji publicznej / sądzie / kancelarii prawnej);
- znajomość zasad korespondencji oraz obsługi komputera;
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętne zarządzanie czasem, umiejętność pracy zespołowej;
- komunikatywność, systematyczność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, zaangażowanie, rzetelność;
- doświadczenie w pracy z systemami i rejestrami prawnymi.
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW