Dyrektor Muzeum Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy
w Muzeum Warszawy
Rynek Starego Miasta 28-42; 00-272 Warszawa
Dział Marketingu
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- wdrażanie strategii marketingowych Muzeum, współpraca w tworzeniu i wdrażaniu kampanii marketingowych
- współpraca w tworzeniu oferty Muzeum, monitorowanie i analiza potrzeb zwiedzających i klientów
- monitorowanie i analiza wyników sprzedaży Muzeum
- współpraca z kontrahentami w zakresie sprzedaży wydawnictw, wynajmu powierzchni Muzeum oraz organizacji wydarzeń
- obsługa zwiedzających i klientów przed i po sprzedaży z naciskiem na kreowanie wizerunku Muzeum
- wdrażanie informacji o aktualnych i planowanych działaniach Muzeum
- tworzenie i analiza baz danych zwiedzających i klientów Muzeum, określanie potrzeb grup docelowych odbiorców
- dbałość o estetykę w przestrzeni Centrum Obsługi Zwiedzających
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Muzeum i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek uniemożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Winda w budynku. W pomieszczeniu pracy przejścia do stanowiska pracy uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta niedostosowana do poruszania się wózkami inwalidzkimi.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą klienta, dźwiganiem, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz rozmowami telefonicznymi.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Power Point, Internet
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość regulacji prawnych niezbędnych do pracy na stanowisku
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- obywatelstwo polskie
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, handel, nauki społeczne
- ukończone kursy i szkolenia w zakresie obsługi klienta i marchandaisingu
- znajomość innego języka obcego w stopniu komunikatywnym
- minimum 1 rok stażu pracy
- otwartość na kontakty interpersonalne
- wysoka organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole