Ogłoszenie numer: 6626253, z dnia 2022-03-23
Dyrektor Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych
JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ
w Szczecinie przy ul. Mariackiej 25
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
(23) Starszy referentds. Gospodarowania i Eksploatacji Gruntów i Garaży
2 etaty
Starszy referent ds. Gospodarowania i Eksploatacji Gruntów i Garaży
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
Zakres zadań na stanowisku:
Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem i eksploatacją nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin i Skarbu Państwa a w szczególności:
- Wydzierżawianie /wynajmowanie na czas nieoznaczony nieruchomości Gminy i Skarbu Państwa, ich kontrola i dokumentowanie.
- Wydzierżawianie/wynajmowanie na okres nie dłuższy niż 3 lata nieruchomości Gminy i Skarbu Państwa, ich kontrola i dokumentowanie.
- Przygotowywanie dokumentów do wydzierżawiania nieruchomości gruntowych na czas określony powyżej 3 lat i i dalszego procedowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa miejscowego i powszechnie obowiązującego.
- Dokonywanie zmian w formie aneksów warunków ustalonych w umowach dzierżawy, użyczenia i najmu.
- Wzywanie do opuszczenia gruntu i wydania go w stanie wolnym od osób i rzeczy przez podmioty korzystające bez podstawy prawnej i obciążanie tych podmiotów.
- Użyczanie oraz czasowe udostępnianie nieruchomości Gminy i Skarbu Państwa, ich kontrola i dokumentowanie.
- Przekazywanie terenów pod inwestycje realizowane na nieruchomościach Gminy i Skarbu Państwa przez podmioty zewnętrzne.
- Opiniowanie spraw dotyczących zawierania i przedłużania umów dzierżawy na nieruchomościach gruntowych, także pod garażami.
- Rozpatrywanie wniosków o obniżenie czynszu z tytułu dzierżawy/najmu .
- Sprawy związane z reprezentowaniem Gminy i Skarbu Państwa w prowadzonych postępowaniach rozgraniczeniowych, podziałowych i okazania granic.
- Nakładanie kar w przypadku stwierdzenia zajęcia nieruchomości Gminy i Skarbu Państwa bez podstawy prawnej.
- Wydawanie dyspozycji w sprawie realizacji wycinki drzew i pielęgnacji zieleni na nieruchomościach Gminy i Skarbu Państwa; które nie posiadają zarządcy.
- Aktualizacja opłat z tytułu dzierżaw nieruchomości Gminy i Skarbu Państwa.
- Przygotowanie dokumentacji do przeprowadzenia przetargów na dzierżawy nieruchomości gruntowych.
- Przygotowywanie kompletu dokumentów do bezprzetargowego przydziału
nieruchomości gruntowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Wymagania
Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy
Praca przy monitorze ekranowym, praca w terenie, częste wyjścia w teren
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy ogólnego lub wyższe i co najmniej 2 lat stażu pracy ogólnego
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:
- znajomość obsługi komputera
- znajomość prawa w zakresie wymagań stawianych na stanowisku pracy tj. Kodeks Cywilny, Ustawa o gospodarce nieruchomościami, przepisy prawa miejscowego w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym
- Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
- Umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
- List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Oświadczenie kandydata (poświadczone własnoręcznym podpisem) potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego
- Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach ( kursy, szkolenia), - Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
- Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy,
- Oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, poświadczone własnoręcznym podpisem,
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, poświadczone własnoręcznym podpisem
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadczam, ze udzielam zgody dobrowolnie oraz ze zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. poświadczone własnoręcznym podpisem.