Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: SRM/11/WR
Twoja Rola
Jako Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje:
- rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych ofert produktów Credit Agricole Bank Polska, z naciskiem na korzyści dla klienta i rentowność banku,
- pozyskiwanie nowych klientów z segmentu korporacyjnego oraz nawiązywanie trwałych relacji biznesowych,
- zarządzanie portfelem klientów, zapewniając zgodność z wymogami rentowności oraz optymalizację stosunku zysków do ryzyka,
- współpraca z podmiotami Grupy Credit Agricole w celu identyfikacji potrzeb klientów i tworzenia wspólnych ofert,
- zapewnianie zgodności operacji z przepisami i regulacjami, w tym standardami KYC, MIFID i AML,
- udział w procesie kredytowym, w tym przygotowywanie dokumentacji kredytowej i negocjacje,
- inicjowanie i udział w projektach usprawniających pracę i procesy w departamencie oraz całym pionie,
- wsparcie współpracowników poprzez mentoring i dzielenie się wiedzą.
Twój zespół:
Współpracujesz z zespołem menedżerów sprzedaży oraz analityków bankowości korporacyjnej. Zespół, do którego dołączysz, prowadzi najbardziej złożone projekty dla klientów korporacyjnych, bazując na lokalnym know-how oraz światowych zasobach Grupy Crédit Agricole.
Twoje doświadczenie i umiejętności
- znasz rynek w obszarze klienta korporacyjnego na terenie zachodniej Polski,
- masz co najmniej 3-5 lat doświadczenia w bankowości lub finansach, co pozwala Ci doskonale rozumieć rynek i konkurencję,
- posiadasz wykształcenie wyższe (licencjat) w dziedzinie finansów, bankowości lub ekonomii,
- znasz język angielski na poziomie zaawansowanym, co umożliwia Ci swobodną komunikację z klientami i partnerami,
- potrafisz interpretować sprawozdania finansowe oraz rozumiesz dokumentację kredytową,
- jesteś otwarty na zmiany, potrafisz efektywnie działać i planować swoje działania,
- posiadasz prawo jazdy kategorii B,
- cenisz etykę biznesową i współpracę z innymi.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- samochód służbowy do użytku prywatnego,
- klarowny system wynagrodzenia i premiowania,
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
W zamian oferujemy:
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Rabatowy
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.