- wdrażasz nowe produkty VASowe (Value Added Services) dla klientów biznesowych z segmentu SOHO;
- inicjujesz i rozwijasz nowe partnerstwa biznesowe wspierające akwizycje nowych klientów;
- odpowiadasz za rozwój produktów SOHO w kanałach elektronicznych banku;
- projektujesz i zarządzasz procesami sprzedaży produktów w Strefie Biznesu (portal dla klientów prowadzących własną działalność gospodarczą);
- monitorujesz i analizujesz rozwiązania rynkowe oraz zmiany regulacyjne mające wpływ na funkcjonowanie produktów klientów SOHO;
- definiujesz zakres biznesowy i bierzesz udział w negocjacjach umów z partnerami;
- specyfikujesz wymagania biznesowe do narzędzi, systemów informatycznych oraz testujesz wprowadzane zmiany;
- współpracujesz z zespołami odpowiedzialnymi za utrzymywanie rozwiązań IT dla klientów SOHO oraz wspierasz merytorycznie jednostki biznesowe banku oraz sieć sprzedaży.
Jesteśmy zespołem odpowiedzialnym za opracowywanie, wdrażanie i rozwijanie produktów dla klientów SOHO w kanałach elektronicznych dla przedsiębiorców. Nawiązujemy współpracę z nowymi partnerami biznesowymi i współpracujemy z wieloma jednostkami banku przy wdrażaniu nowych usług VAS dla klientów SOHO. Priorytetem jest dla nas wsparcie sieci sprzedaży w akwizycji nowych klientów poprzez dostarczanie nowoczesnych rozwiązań biznesowych i zapewnienie najlepszego doświadczenia klienta przy korzystaniu z naszych produktów.
- masz minimum 4 lata doświadczenia na stanowisku Product Managera lub Menadżera ds. Rozwoju w dużej organizacji;
- masz wiedzę i doświadczenie w obszarze wdrażania nowych rozwiązań biznesowych dla przedsiębiorców (dobra znajomość branży finansowej mile widziana);
- potrafisz przygotować model biznesowy dla nowej współpracy, analizować i monitorować jego rezultaty;
- uczestniczyłeś w projektach w obszarze Customer Experience, Customer Journey lub optymalizacji procesów;
- jesteś osobą samodzielną w realizacji zadań i dobrze organizujesz swoją pracę;
- potrafisz pracować zespołowo i skutecznie koordynować wykonanie zadań w większej organizacji;
- szybko reagujesz na zmiany, chętnie podejmujesz wyzwania i nie boisz się brać na siebie odpowiedzialności;
- dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie oraz potrafisz przygotować zwięzłą prezentację w MS PowerPoint.
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
- umowę o pracę, pierwszą na czas określony, docelowo na czas nieokreślony,
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.