- Masz minimum pięcioletnie doświadczenie w zakresie marketingu i/lub sprzedaży w dużych firmach o profilu usługowym
- Masz wiedzę w obszarze zarządzania strategicznego, badań marketingowych, zachowań konsumenckich
- Potrafisz analizować i formułować wnioski z danych liczbowych i wyników badań marketingowych, tworzyć rekomendacje w powiązaniu z realizacją celów strategicznych firmy
- Formułujesz wnioski z analizy rynku i oferty uzupełnione o wiedzę ekspercką, wyznaczanie propozycji działań (rozwiązań produktowych, sprzedażowych, komunikacyjnych)
- Jesteś zorientowany na klienta, wynik, potrafisz zarządzać zespołem w strukturach projektowych
- Masz bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
- Prowadzenie projektów na styku marketingu, sprzedaży i obsługi klienta mające na celu wdrożenie nowych sposobów pozyskania i utrzymania klientów z danej branży oraz budowania ich wartości w długim okresie
- Identyfikowanie rozwiązań dedykowanych dla danej branży, zarządzanie ofertą, zarządzanie mix-em produktowym i mix-em kanałów sprzedaży
- Analiza rynku i potencjału oraz ocena ryzyka utraty Klientów wynikającego z działań konkurencji, ocena ryzyka wynikającego z działań regulacyjnych w celu minimalizacji utraty udziałów w rynku oraz w celu maksymalizacji przychodów
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
- 2/3: dwa dni w biurze, trzy skąd chcesz,
- wewnętrzny rynek pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- kultura feedbacku,
- nagrody na efekty pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia).
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.