- Kreowanie i wdrażanie kompleksowej strategii linii produktów dla Klienta B2B
- Zarządzenie projektami marketingowymi dotyczącymi obecnych i nowych ofert dla Klienta B2B (tworzenie koncepcji, przygotowanie wymagań biznesowych, szacowanie rentowności, wdrażanie ofert, planowanie działań komunikacyjnych, ewaluacja i codzienne zarządzanie wdrożonymi produktami)
- Rekomendowanie działań w oparciu o bieżące wyniki i badania marketingowe oraz trendy rynkowe
- Analiza otoczenia biznesowego, śledzenie trendów na rynku telekomunikacyjnym w Polsce i na świecie
- Ścisła współpraca z działami sprzedażowymi, IT, prawnym, finansowym oraz komunikacją ATL i BTL
- Możesz wykazać się praktyczną znajomością segmentu B2B (w zakresie ofert B2B, B2B2C; posiadasz doświadczenie we współpracy ze sprzedażą bezpośrednią, a także wiedzę z obszaru rozwiązań i usług dodatkowych dla Klienta biznesowego)
- Możesz wykazać się doświadczeniem w samodzielnym prowadzeniu projektów end2end na rynku telekomunikacyjnym w zakresie wdrażania nowych technologii, ofert dla rynku B2B
- Interesujesz się nowinkami technologicznymi
- Potrafisz konstruktywnie wyciągać wnioski na podstawie otrzymanych danych
- Płynnie posługujesz się językiem angielskim ( będziesz tworzyć prezentacje i blisko współpracować z anglojęzycznymi członkami Zarządu)
- Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office (w szczególności MS Excel oraz Power Point)
-
Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projeky, rekrutacje wewnętrzne
- Imprezy integracyjne
- Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
- Świętujemy sukcesy
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.