Open-E Poland Sp. z o.o.
Open-E, Inc. jako firma działająca od 1998 roku ma silnie ugruntowaną pozycję na rynku pamięci masowych, na który dostarcza oprogramowanie w postaci systemu operacyjnego do zarządzania serwerami pamięci masowych. Linia produktów Open-E® JovianDSS, DSS V7™ i DSS V7 Lite™ jest dedykowana rynkowi SMB i SME. Cieszy się dużym uznaniem na rynku pod względem wysokiej wydajności, elastyczności, niezawodności, skalowalności i ROI. Oprogramowanie to pozwala w łatwy sposób zarządzać zasobami na poziomie usług NAS oraz SAN.
Mamy ponad 12.000 wdrożeń, w ponad 90 krajach. Nasze rozwiązania wykorzystywane są między innymi przez takich klientów, jak Bosch, Daimler AG, Philips, Volkswagen, SAP, Lufthansa, Raymond James, Siemens, Samsung, Alcatel-Lucent czy Vodafone.
Aktualnie do naszej firmy zlokalizowanej w Bytomiu poszukujemy nowego pracownika Zespołu Wsparcia Technicznego, który obejmie stanowisko:
- dostarczanie wsparcia technicznego bez regularnego bezpośredniego kontaktu z klientem – 2 oraz 3 poziomu supportu (backoffice);
- tworzenie prostych skryptów i aktualizacji do tworzonego przez firmę oprogramowania (Bash);
- prowadzenie badań nad możliwością implementacji zgłaszanych przez klientów rozwiązań do produktu;
- szkolenie inżynierów 1 linii wsparcia oraz klientów w zakresie funkcjonalności oraz rozwiązywania problemów dotyczących produktów firmy;
- bieżącą kooperację z działami programowania i testów oraz pracownikami zagranicznych oddziałów Open-E.
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
- znajomość systemu operacyjnego Linux na poziomie zaawansowanego użytkownika (m.in. umiejętność czytania logów, tworzenia skryptów, konfiguracji systemu);
- orientacja w terminologii oraz zasadach funkcjonowania technologii pamięci masowych/storage (NAS, SAN, iSCSI, Fibre Channel);
- dobra znajomość systemów i narzędzi do wirtualizacji, w szczególności VMware;
- podstawowa znajomość problematyki sieciowej (model IP);
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w obszarze IT/Telecom;
- wysoko rozwinięta orientacja na klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
- pozytywne podejście do codziennych obowiązków, dynamicznej pracy i zdobywania wiedzy.
- stały kontakt z najnowszymi technologiami w branży storage z możliwością ich testowania w wewnętrznym laboratorium;
- swobodną atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy i pomysłów;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz wynagrodzenie wychodzące naprzeciw umiejętnościom;
- udział w specjalistycznych szkoleniach (produktowych, technicznych);
- praktyczny kontakt z metodyką SCRUM;
- bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie NNW, karta sportowa;
- dodatek relokacyjny i wsparcie przy przeprowadzce;
- swobodny dostęp do zasobów firmowej kuchni (m.in. nieograniczona kawa i herbata w wielu odmianach ?) oraz bezpłatnych miejsc parkingowych;
- dostęp do wewnętrznej biblioteczki z prasą i literaturą fachową oraz realny wpływ na jej zawartość;
- nastawienie na zachowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym – elastyczny czas pracy;
- eventy integracyjne.