Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca siedząca jak i wymagająca regularnego przemieszczania się między obiektami będącymi w użytkowaniu Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu,
- większość obiektów będących w nadzorze nie jest przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami fizycznymi,
- stanowisko pracy umiejscowione na I kondygnacji budynku,
- praca wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- budynek przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (toalety, windy),
Zakres zadań
- przeprowadza postępowania dotyczące wypadków pozostających w związku z pełnieniem służby w Policji oraz w związku z pracą, w celu ustalenia prawa do jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku;
- przeprowadza kontrole warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w jednostkach/komórkach organizacyjnych podległych KMP we Wrocławiu, w celu identyfikacji nieprawidłowości w tym zakresie i wskazania działań naprawczych;
- przeprowadza w ramach szkolenia wstępnego instruktaż ogólny dotyczący bezpieczeństwa i higieny pracy, przed dopuszczeniem do wykonywania pracy/służby nowo przyjętych funkcjonariuszy i pracowników Policji, celem zapoznania z obowiązującymi procedurami w tym zakresie;
- merytorycznie nadzoruje czynności wykonywane przez pracowników w jednostkach podległych KMP, celem wyegzekwowania niezbędnych do wdrożenia procedur;
- analizuje stan bezpieczeństwa i higieny pracy i na bieżąco informuje pracodawcę o stwierdzonych zagrożeniach oraz proponuje wnioski zmierzające do usunięcia tych zagrożeń, celem zapewnienia pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy;
- przeprowadza i aktualizuje ocenę ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy/służby w Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu, w celu ustalenia poziomu zagrożeń zawodowych na poszczególnych stanowiskach pracy/służby i wskazuje działania naprawcze;
- opracowuje instrukcje i regulaminy dotyczące bhp dla komórek organizacyjnych KMP we Wrocławiu, w celu wskazania sposobu bezpiecznego wykonywania pracy, a w konsekwencji uniknięcia wypadków.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe lub średnie technik bhpdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego staż pracy w służbie bhp dla technika bhp
- aktualne szkolenie okresowe dla służby bhp
- umiejętność interpretacji niezbędnych przepisów i analizowania danych
- komunikatywność
- umiejętność obsługi komputera
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania aktualnego szkolenia okresowego dla służby bhp
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu realizacji naboru na stanowisko ..............(należy wskazać nazwę stanowiska)Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-04 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Wydział Kadr
Komendy Miejskiej Policji
we Wrocławiu
ul. Sołtysowicka 21
51-168 Wrocław
lub złóż osobiście : siedziba Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 15:00 (za potwierdzeniem odbioru) Na kopercie należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska.
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane