Starszy inspektor

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Kraków
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
8 godz. temu
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 145252

Warunki pracy

Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji) - częsty kontakt z roszczeniowymi stronami postępowania, wnioskodawcami i ich pełnomocnikami, praca pod presją czasu, zagrożenie korupcją.


W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).


Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.

Zakres zadań

  • Wykonuje zadania o powtarzalnym charakterze w zakresie działań Oddziału, związane głównie z:wydawaniem dzienników budowy, zaświadczeń o ostateczności decyzji, uwierzytelnionych kopii dokumentów, naliczeniem opłaty skarbowej, wykonaniem rejestrów wniosków i wydanych decyzji oraz innych zestawień
  • Przygotowuje informacje z zakresu właściwości oddziału, dotyczące wniosków o udzielenie informacji publicznej, skarg, interwencji i interpelacji poselskich
  • Sporządza projekty wniosków do właściwych sądów ksiąg wieczystych dotyczących zawiadomienia o zmianie właściciela nieruchomości oraz wniosków o ujawnienie wszczęcia postępowania w sprawie wydania decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji przeciwpowodziowej
  • Współpracuje z pozostałymi stanowiskami pracy w Oddziale wykonując czynności kancelaryjne dotyczące postępowań administracyjnych
  • Wykonuje czynności związane z archiwizacją akt Oddziału
  • Przygotowuje dokumenty zawierające informację z zakresu ochrony środowiska i podejmuje czynności niezbędne do umieszczenia informacji w publicznie dostępnym wykazie danych, a także do przeprowadzenia ponownej oceny oddziaływania na środowisko
  • Rozpatruje wnioski o wyłączenie organu z postępowań i przygotowuje projekty postanowień o wyznaczeniu innego organu do załatwienia sprawy

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej - potwierdzone kopiami dokumentów
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość niezbędnych zagadnień z zakresu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o księgach wieczystych i hipotece oraz ustawy Prawo budowlane,
  • wiedza z zakresu administracji publicznej
  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office i Excel
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy
  • skuteczna komunikacja
  • kultura osobista
  • odporność na stres
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • kreatywność
  • umiejętność rozwiązywania problemów, argumentowania i asertywność
  • umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-04 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Decyduje data wpływu do Urzędu lub na skrzynkę podawczą ePUAP lub mailową.
Składanie dokumentów z dopiskiem w tytule przekazanej wiadomości „Oferta pracy WI- 42-2024”
Osobiście (na dzienniku podawczym) lub droga pocztową: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
Elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą na ePUAP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie /ag9300lhke/skrytka lub mailowo na adres kadry@malopolska.uw.gov.pl
Dokumenty przesyłane elektronicznie muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP lub odręcznie podpisane i zeskanowane

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego: Wojewoda Małopolski, z siedzibą przy ul. Basztowej 22, 31-156 Kraków


Kontakt do inspektora ochrony danych:


za pośrednictwem platformy ePUAP (adres skrytki): /ag9300lhke/skrytka, poczty elektronicznej na adres: iod@malopolska.uw.gov.pl lub listownie na podany w punkcie 1 adres, umieszczając dopisek „Do Inspektora ochrony danych”


Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru


Informacje o odbiorcach danych:


Lista kandydatów (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania) spełniających wymagania formalno - prawne opublikowane zostaną na stronie BIP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie i wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu, a lista osób, które wygrają nabór także dodatkowo  w BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.


Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej i realizacji obowiązków wynikających w tym zakresie z ustawy o służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


Uprawnienia:


prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:


art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.


Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Kierownik Budowy

    Chemobudowa Kraków S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków nadzorowanie i zarządzanie procesem budowy zgodnie z ustawą prawo budowlane oraz standardami firmy; planowanie zadań produkcyjnych i środków niezbędnych do ich wykonania; realizacja robót, gospodarka powierzonymi środkami produkcji, zabezpieczenie mienia budowy;...
  • Inżynier ds. Instalacji Budowlanych

    PORR S.A   Świętoszów    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Koordynacja prac na terenie budowy; Nadzór nad jakością wykonanych robót Opracowywanie Planu Jakości Projektu Udział w przygotowaniu dokumentacji jakościowej; Inspekcje na placu budowy;
  • Specjalista ds. Zarządzania Inwestycjami Budowlanymi

    Grupa Outworking   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie procesów remontowo-budowlanych w tym poszukiwanie wykonawców, weryfikacja kosztów i zakresu prac. Prowadzenie negocjacji, ustalanie warunków oraz podpisywanie umów; Koordynacja prac remontowych; Prace administracyjne; Przygotowywanie kalkulacji, wycen,...
  • Specjalista ds. remontów i inwestycji

    Grupa Outworking   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie procesów remontowo-budowlanych oraz rekomendowanie rozwiązań technologicznych. Poszukiwanie wykonawców, weryfikacja kosztów i zakresu prac. Negocjowanie warunków, przygotowywanie umów remontowych i projektowych. Zdalne nadzorowanie i koordynowanie prac...
  • Specjalista ds. inwestycji budowlanych

    THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta, firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: Prowadzenie/nadzór i koordynacja procesu pozyskiwania lokalizacji pod nowe obiekty sieciowe telefonii komórkowej;...
  • Inspektor diagnosta ds. nawierzchni i podtorza

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.
    1 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie badań diagnostycznych w celu zebrania informacji o obiektach i urządzeniach, ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, sporządzanie dokumentacji do książki obiektu budowlanego, wynikającej z...
  • Główny Specjalista ds. elektrycznych

    NetWorkS! sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Opis zadań na stanowisku: Koordynacja budowy i przebudowy infrastruktury energetycznej sieci telekomunikacyjnej; Nadzór inwestorski budowy i przebudowy infrastruktury energetycznej sieci telekomunikacyjnej; Odbiory, zatwierdzanie kosztorysów i rozliczanie inwestycji budowlanych w części...
  • Specjalista / Inspektor ds. BHP, ppoż i ochrony środowiska

    Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe S.A.   Dębica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska: nadzór nad realizacją procedur BHP, środowiskowych i ppoż w celu zapewnienia wymogów prawnych; doradztwo i wsparcie merytoryczne dla kadry zarządzającej w zakresie przepisów i zasad BHP, ppoż i ochrony środowiska; tworzenie i aktualizacja dokumentacji w zakresie BHP, ppoż...
  • Inspektor nadzoru ds. budowlanych

    Bielsko-Bialskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Nadzór i kontrola nad prawidłową realizacją inwestycji i remontów; Sprawdzanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej opracowywanej przez firmy zewnętrzne; Sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, ustalanie zakresu rzeczowego robót budowlanych; Przeprowadzanie...
  • Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej

    Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres zadań na stanowisku: Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru. Sporządzanie niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz przepisami wewnętrznymi u pracodawcy. Ustalanie potrzeb remontowych w zakresie zasobu komunalnego. Sprawowanie nadzoru nad realizacją rocznych...