Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 143855
Warunki pracy
- praca siedząca
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)
- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy
Zakres zadań
- dokonuje sprawdzenia pod względem formalno-rachunkowym oraz analizy dokumentacji sporządzanej przez komórki i jednostki organizacyjne z postępowań szkodowych w celu sprawdzenia jej zgodności z przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami dotyczącymi zasad postępowania przy likwidacji szkód powstałych w majątku jednostki
- ujmuje w ewidencji księgowej przy wykorzystaniu programu finansowo-księgowego wysokości szkód ustaloną w postępowaniu szkodowym w celu zgromadzenia pełnej informacji o szkodach w mieniu skarbu państwa. Uzgadnia konta rozrachunków i roszczeń z tytułu szkód oraz rozliczeń międzyokresowych przychodów w celu wyeliminowania ewentualnych nieprawidłowości
- sporządza sprawozdania z rozrachunków z tytułu szkód oraz dostarcza informacje do sprawozdania kwartalnego RB-N w celu przedstawienia ilości wartości szkód powstałych w majątku jednostki
- przygotowuje projekty decyzji w sprawach szkód finansowych powstałych w Wydziale Finansów w celu zakończenia prowadzonych postępowań szkodowych
- sprawdza poprawność potrąceń z tytułu szkód z uposażeń policjantów oraz pracowników w celu wyegzekwowania należności budżetowych
- przygotowuje dokumenty księgowe do przekazania do archiwum KWP w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy w księgowości
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, finansach publicznych
- umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka kultura osobista
- umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe