Starszy inspektor

Urząd Morski w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
5 dni temu
Urząd Morski w Szczecinie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 141260

Warunki pracy


  • praca w biurze przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • praca w terenie;
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
  • brak wind, podjazdu, wejście schodami;
  • toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Bierze udział w kontrolach warunków pracy w celu zapewnienia przez pracodawcę warunków pracy zgodnych z przepisami bhp, na stanowiskach pracy. Sporządza protokoły kontroli do których wydaje wnioski;
  • Uczestniczy w dochodzeniach: ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i wypadków w drodze, oraz ws. chorób zawodowych. Zasięga opinii lekarzy specjalistów, medycyny pracy; współpracuje z organami PIP, GSSE, Policji, Pogotowia Ratunkowego (w szczególności przy wypadkach ciężkich, śmiertelnych, zbiorowych);
  • Uczestniczy w opracowywaniu wewnętrznych przepisów: kart oceny ryzyka zawodowego w celu realizacji obowiązków nakładanych na pracodawcę przepisami dot. bezpieczeństwa pracy. Opiniuje pisma dotyczące np.: wyposażenia w środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze; skierowań na badania profilaktyczne/ specjalistyczne oraz szczepienia);
  • Prowadzi i dokumentuje szkolenia w dziedzinie bhp - instruktaż wstępny ogólny nowo przyjmowanych pracowników, w celu zapoznania pracownika z podstawowymi przepisami bhp;
  • Uczestniczy w posiedzeniach Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy przy UMS w celu realizacji obowiązku wynikającego z przepisów o służbie bhp. Współpracuje z przełożonym przy sporządzaniu: okresowej analizy stanu bhp; planu przedsięwzięć techniczno – organizacyjnych mających na celu poprawę warunków bhp w UMS;
  • Prowadzi rejestry: wypadków przy pracy, chorób zawodowych, rejestry oraz karty czynników szkodliwych;
  • Dokumentuje wyniki badań środowiskowych;
  • Sporządza sprawozdawczość statystyczną dla GUS, w celu przekazania pełnej informacji o wypadku przy pracy dla potrzeb statystycznych;
  • Sporządza dla ZUS: dokumenty dotyczące zaspokojenia roszczeń odszkodowawczych z tyt. wypadku przy pracy; wywiad zawodowy w przypadku wykorzystania zasiłku chorobowego przez pracownika i przedłużenia świadczenia, o świadczenie rehabilitacyjne.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w służbie bhp w przypadku zawodu technika bhp
  • ukończone szkolenie w dziedzinie bhp dla pracownika służby bhp i osób wykonujących zadania tej służby
  • znajomość kodeksu pracy
  • znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z tyt. ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
  • znajomość rozporządzenia MPiPS w sprawie ogólnych przepisów bhp,
  • umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji,
  • umiejętność komunikacji,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, szkolenie pedagogiczne,
  • język angielski na poziomie podstawowym

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie szkolenia w dziedzinie bhp dla pracownika służby bhp i osób wykonujących zadania tej służby
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie szkolenia z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, szkolenia pedagogicznego

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-19 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:

Urząd Morski w Szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin

lub złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu, I piętro, pokój 130

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. BHP

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    14 godz.
    Zadania: Prowadzenie i organizacja szkoleń BHP online i stacjonarnych, Opracowywanie materiałów szkoleniowych z zakresu BHP, Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz doradztwo w zakresie przestrzegania przepisów, zasad, procedur, instrukcji BHP, Sporządzanie oceny i analiz ryzyka...
  • Inspektor BHP

    Victor Energy Sp.zo.o.   Szwecja   
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Realizacja zadań służby BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi, a w szczególności: inspekcja BHP inwestycji zlokalizowanych na terenie Szwecji (w przyszłości cały obszar Skandynawii), prowadzenie szkoleń wprowadzających i innych szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie dokumentacji BHP dla...
  • Młodszy Specjalista ds. Jakości, BHP i Środowiska

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    OPIS STANOWISKA: Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Jakości, BHP i Środowiska w szczególności należeć będzie: Utrzymywanie i rozwój Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnie z wymaganiami norm ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001; Tworzenie i aktualizacja...
  • Specjalista ds. szkoleń BHP

    Conart Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało: nadzór nad szkoleniami stacjonarnymi od strony logistycznej (kontakt z klientami, ustalanie grup szkoleniowych, organizacja sali, cateringu, współpraca z wykładowcami, przygotowanie materiałów szkoleniowych, hospitacja szkoleń, wystawianie...