Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żurominie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Żuromin
Ogłoszenie o naborze Nr 139290
Warunki pracy
praca administracyjno- biurowa,
stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urzędzenia biurowe,
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
oświetlenie sztuczne i naturalne,
udziały w szkoleniach zewnętrznych,
stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku jednakże praca wymaga częstego przemieszczania się pomiędzy piętrami - brak wind,
praca wymagająca dyspozycjności, umiejętności zarządzania pracą własną, rzewtelności i terminowości,
obsługa interesantów.
Zakres zadań
- obsługa kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego
- prowadzenie archiwum zakładowego
- udział w planowaniu budżetu komendy
- przygotowywanie planów i sprawozdań z działalności Komendy
- przygotowywanie projektów decyzji, rozkazów i zarządzeń Komendanta Powiatowego
- prowadzenie całokształtu spraw kadrowo- płacowych strażaków i pracowników komendy
- prowadzenie i stała aktualizacja bazy danych strażaków i pracowników pełniących służbę/ świadczących pracę w komendzie
- ewidencjonowanie i naliczanie urlopów wypoczynkowych
- ewidencjonowanie oraz rozliczanie czasu służby funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
- kompletowanie i sporządzanie dokumentacji emerytalno- rentowej oraz przekazywanie jej do Zakładu Emerytalno- Rentowego
- prowadzenie niezbędnych rejestrów i ewidencji dotyczących spraw pracowniczych
- sporządzanie opracowań i sprawozdań statystycznych w ramach stanowiska
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym i terminowym przeprowadzaniem badań profilaktycznych, wstępnych, kontrolnych oraz związanych z wypadkiem w służbie lub pracy i odejściem ze służby
- sporządzanie raportów i analiz dla jednostki nadrzędnej dotyczących: zatrudnienia, czasu służby, stanu wyszkolenia
- współudział w prowadzeniu uroczystości organizowanych przez PSP
- prowadzenie postępowań kwalifikacyjnych do służby oraz pracy
- Obsługa Systemu Kadrowego PLI, Systemu Obsługi Legitymacji SOL, oraz Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w zakresie spraw płacowo- kadrowych
- Umiejętności biegłej obsługi komputera i pakietu MS OFFICE
- znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o służbie cywilnej
- umiejętność redagowania pism urzędowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Prawo jazdy kategorii B
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność
- kurs kancelaryjno- archiwalny