Komenda Powiatowa Policji w Brzegu
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Brzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 138994
Warunki pracy
- praca w systemie jednozmianowym w budynku KPP Brzeg oraz w razie potrzeby w podległych jednostkach organizacyjnych /brak windy dla osób niepełnosprawnych/,
- przy wejściu do budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych (winda prowadzi jedynie na parter budynku do dyżurnego KPP Brzeg),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu w wymuszonej pozycji,
- obsługa komputerów, urządzeń biurowych oraz innych urządzeń teleinformatycznych,
- narażenie na stres
Zakres zadań
- Pełni rolę administratora /m.in. SNP, ODN, PSTDN, SUŁTELP, SAP, COMPREC, E-Komenda/ oraz wykonuje niezbędne czynności z tym związane.
- Utrzymuje sprawność infrastruktury sieciowej, systemu monitoringu, kontroli dostępu.
- Usuwa usterki, awarie, prowadzi drobne naprawy, modernizacje sprzętu, zapewnia użytkownikom ciągłość pracy.
- Instaluje, konfiguruje stanowiska dostępowe, urządzenia sieciowe i inne urządzenia końcowe.
- Prowadzi ewidencje sprzętu łączności i informatyki w systemie SWOP, rozlicza użytkowników z powierzonego sprzętu, prowadzi postępowania szkodowe.
- Udziela wsparcia użytkownikom w zakresie obsługi urządzeń, systemów, aplikacji.
- Wykonuje czynności związane z zapewnieniem cyberbezpieczeństwa.
- Sporządza wnioski o nadanie, modyfikację, odebranie uprawnień do systemów informatycznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego 1 rok na stanowisku informatycznym
- biegła znajomość i obsługa sprzętu informatycznego, programów i aplikacji komputerowych, biurowych, graficznych
- znajomość przepisów w zakresie pracy informatycznej, służby cywilnej
- umiejętność komunikowania się
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
- odporność na stres
- kreatywność
- umiejętność współpracy
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy zespołowej