Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
- praca administracyjno – biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,
- praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi,
- horyzont czasowy planowania – powyżej 1 miesiąca do 1 kwartału,
- kontakty zewnętrzne – kilka razy dziennie z wykonawcami, projektantami i innymi podmiotami w celach informacyjnych oraz uzgodnień w zakresie prowadzonych postępowań,
- kontakty zewnętrzne – kilka razy w miesiącu- z samorządami, wykonawcami robót, projektantami lub innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie prowadzonych zagadnień,
kontakty zewnętrzne – kilka razy w roku- z Rejonami i Policją w celu wspólnych kontroli,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub prowadzenie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, budynek posiada windę, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, jednakże nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zakres zadań
- Sprawdza, analizuje, konsultuje projekty czasowej i stałej organizacji ruchu drogowego. Rozpatruje ich zgodność z aktualnymi wymogami ,
- Kontroluje i analizuje stan organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego na administrowanej sieci drogowej (w tym autostrad w trybie koncesyjnym). Bierze udział w odbiorach oznakowania,
- Dokonuje rozpoznania potrzeb pod kątem potencjalnych zadań związanych z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego na administrowanej sieci dróg,
- Prowadzi bazę danych o wypadkach drogowych,
- Prowadzi ewidencję spraw, projektów i archiwizuje materiały wydziału,
- Rozpatruje wnioski z zakresu zarządzania ruchem i bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- Przygotowuje do zatwierdzenia przez Dyrektora Oddziału projekty organizacji ruchu,
- Podejmuje działania związane z wprowadzeniem nowych rozwiązań służących do zarządzania i sterowania ruchem.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie lub średnie branżowe,doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- prawo jazdy kat. B,
- wiedza z zakresu prawa o ruchu drogowym, inżynierii ruchu i zarządzania ruchem,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie: kursy z zakresu inżynierii ruchu drogowego i zagadnień bezpieczeństwa ruchu