Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 104483
Warunki pracy
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
- Budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu
- Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych
- Wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych
- Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych
- Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych
- Budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych
- Zaplecze socjalne
Zakres zadań
- Księguje operacje finansowe w zakresie sum depozytowych, dochodów budżetowych, funduszy socjalnych, kasy zapomogowo-pożyczkowej w celu rzetelnego i bieżącego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej
- Sporządza sprawozdawczość budżetową, statystyczną oraz OWNRES w celu terminowego przekazania wymaganych sprawozdań i statystyk
- Prowadzi kasę główną Izby celem zaopatrzenia podległych komórek organizacyjnych w druki ścisłego zarachowania
- Realizuje dyspozycje komórek merytorycznych oraz przygotowuje polecenia przelewu celem terminowego odprowadzania pobranych dochodów na rachunek Ministerstwa, zwrotu nadpłat oraz rozliczania depozytów, w tym bilonu wyjętego z automatów
- Monitoruje terminowość regulowania należności Izby oraz współpracuje z komórkami wierzycielskimi celem naliczenia wymaganych odsetek, kierowania spraw do windykacji oraz zgłaszania kwot, które mogą podlegać zajęciom egzekucyjnym
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w obszarze stosowania przepisów ustawy o rachunkowości
- Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
- Umiejętność redagowania pism
- Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów wykonawczych w zakresie rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
- Komunikatywność
- Umiejętność pozyskiwania informacji i dokonywania analiz
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe