Starszy inspektor wojewódzki

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Bydgoszcz
praca stacjonarna
5 dni temu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 149755

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie (związana z przeprowadzaniem kontroli w organach i podmiotach ochrony ludności
    i obrony cywilnej).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym, czteroosobowym w budynku A (wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami) winda oraz toaleta odpowiednio dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.   
  • Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
  • K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny, budynek A przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3.
  • W przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.

Zakres zadań

  • przygotowuje dokumentację w zakresie nadawania i uchylania przydziałów mobilizacyjnych obrony cywilnej, w uzgodnieniu z właściwym terytorialnie szefem wojskowego centrum rekrutacji w celu realizacji zadań Wojewody w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej;
  • koordynuje w tym kontroluje działania w zakresie dostarczania wezwań do służby w obronie cywilnej i współdziała z organami i podmiotami ochrony ludności i obrony cywilnej w powoływaniu do służby w obronie cywilnej w drodze naboru ochotniczego w celu realizacji zadań Wojewody w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej;
  • prowadzi i aktualizuje ewidencję obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie, znajdujących się na terenie województwa w celu właściwej realizacji zadań nałożonych na Wojewodę;
  • sporządza projekty decyzji administracyjnych o umieszczeniu w ewidencji określonego obszaru, obiektu lub urządzenia w stosunku do podległych, podporządkowanych lub nadzorowanych jednostek organizacyjnych w celu właściwej realizacji zadań;
  • opracowuje dokumentację w zakresie wyznaczania, zawierania porozumień i wydawania decyzji o uznaniu za podmiot ochrony ludności w celu realizacji zadań Wojewody w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej;
  • współdziała z organami i podmiotami ochrony ludności i obrony cywilnej w ustalaniu i wypłacaniu świadczeń dla personelu obrony cywilnej w celu realizacji zadań Wojewody w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej;
  • współdziała z organami i podmiotami ochrony ludności i obrony cywilnej we wprowadzaniu i aktualizacji danych do Ewidencji Obrony Cywilnej w celu realizacji zadań Wojewody w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy)
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne’’ albo wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość przepisów: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy o ochronie osób i mienia, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • Umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Kompetencje niezbędne: myślenie analityczne, współdziałanie w grupie, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów: ustawy o klęsce żywiołowej
  • Umiejętności dodatkowe: umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Kompetencje dodatkowe: odporność na stres

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne’’ lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-31 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 4
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem: starszy inspektor wojewódzki – WBZK.II.5

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień

    Składy Budowlane Samwo sp. z o. o.   Lisi Ogon    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków wprowadzanie zamówień do systemu; wystawianie faktur; kontrola terminowości dostaw; sporządzanie zestawień sprzedażowych;
  • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji (z językiem chińskim)

    Asseco Data Systems S.A.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
  • Pracownik ds. administracji na budowie

    Klient portalu Praca.pl   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwecja
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie kierownika budowy w zarządzaniu projektem; Organizacja zaplecza i dokumentacji pracowników budowy; Przygotowywanie zamówień na materiały; Obsługa dokumentacji związanej z budową i pracownikami; Utrzymywanie kontaktu z centralą w Warszawie;
  • Specjalista ds. administracyjno-sprzedażowych

    IH Systems Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Kontakt i współpraca z jednostkami badawczo-rozwojowymi, kontrahentami oraz usługodawcami w zakresie procesów certyfikacji, sprzedaży Nadzór nad realizacją procedur zapewnienia odpowiedniej jakości Opracowanie i wdrażanie nowych rozwiązań jakościowych Dbałość o...
  • Pracownik administracyjny

    Lambda S.A.   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwecja
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie kierownika budowy w działaniach związanych z zarządzaniem projektem, Organizacja zaplecza i dokumentacji związanej z zatrudnionymi pracownikami budowy, Przygotowanie zamówień na materiały, Obsługa dokumentacji związanej z budową i pracownikami na...
  • Młodszy Specjalista ds. Procesów Certyfikacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Obsługa procesów wydawania i unieważniania certyfikatów zgodnie z wymogami prawa i procedurami firmy. Zarządzanie korespondencją elektroniczną i papierową dotyczącą wniosków certyfikacyjnych. Weryfikacja dokumentów i tożsamości klientów. Prowadzenie linii telefonicznej do spraw...
  • Specjalista ds. dokumentacji

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    O zespole: Stanowisko jest zlokalizowane w Coloplast Business Centre (CPBC) w Szczecinie, w ramach zespołu US Direct Sales Support, które jest częścią Comfort Medical, spółki należącej do Coloplast. Jako nowy pracownik będziesz częścią zespołu Comfort Medical wspierającego te same...
  • Specjalista ds. administracji z językiem francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Lilial Support jest zespołem utworzonym w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support na rynkach bezpośredniej sprzedaży do pacjentów, gdzie w naszym Centrum wspieramy lokalne spółki w zadaniach administracyjnych. Poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i...
  • Specjalista ds. administracji i wsparcia sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Budowanie i utrzymywanie relacji z jednostkami badawczo-rozwojowymi oraz kontrahentami. Zapewnienie wysokiej jakości realizacji procedur i standardów. Implementacja rozwiązań jakościowych. Współpraca w opracowywaniu i monitorowaniu systemów kontroli jakości. Zarządzanie dokumentacją...
  • Specjalista ds. baz danych

    Klient portalu Praca.pl   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Współpraca z gabinetami lekarskimi i klinikami medycznymi w USA: telefon, fax, e-mail, inne kanały. Dodawanie i zarządzanie dokumentami medycznymi w bazie danych. Kontrola adekwatności i kompletności dokumentacji z wymogami kontraktowymi i prawnymi. Uzupełnianie zgłoszeń, wyjaśnianie...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379