Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie - przeprowadzanie kontroli, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych, czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
Zakres zadań
- prowadzi postępowania administracyjne, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonuje specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, uczestniczy w oględzinach, przygotowuje projekty decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentuje organ przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia, celem rozpatrzenia odwołań i zażaleń oraz wydania zgodnych z przepisami prawa orzeczeń
- rozpatruje skargi i wnioski oraz przygotowuje projekty odpowiedzi dla Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczące działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego, w celu podnoszenia jakości wykonywania prac geodezyjno-kartograficznych oraz prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz zapewnienia zgodności działania z przepisami prawa
- uczestniczy w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, w celu utrzymania w stanie aktualności operatu ewidencji gruntów i budynków oraz zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w obszarze geodezji i kartografii, a także w opracowaniu projektów wystąpień pokontrolnych
- inicjuje prace dotyczące scalenia i wymiany gruntów oraz prowadzi postępowania administracyjne, dla których organem wyższego stopnia jest Wojewoda, w tym dokonuje oceny materiału dowodowego, przygotowuje projekty decyzji i postanowień w sprawach scalenia i wymiany gruntów, celem rozpatrzenia odwołań i zażaleń oraz wydania zgodnych z przepisami prawa orzeczeń
- współuczestniczy w kontrolach działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych lub prac kartograficznych, w celu zapewnienia ich funkcjonowania zgodnie z przepisami prawa dotyczącego geodezji i kartografii, a także w opracowaniu projektów wystąpień pokontrolnych
- uczestniczy w realizacji zadań dotyczących Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie w celu dostarczenia informacji i zapewnienia działania Inspekcji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjne lub wyższe administracyjne lub wyższe prawniczedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zadań związanych z geodezją i kartografią lub w administracji publicznej
- znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi (w sprawie ewidencji gruntów i budynków; w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów)
- znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o scalaniu i wymianie gruntów, o gospodarce nieruchomościami, o kontroli w administracji rządowej, o służbie cywilnej
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych lub uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego
- znajomość oprogramowań do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (np. TurboEWID, EWMAPA i C-Geo)