Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ostródzie oraz na terenie powiatu ostródzkiego,
- praca od poniedziałku w godzinach 8.00 – 16.00 oraz wtorku do piątku w godzinach 7.15 – 15.15,
- bariery architektoniczne dla niepełnosprawnych (budynek PIW trzypiętrowy bez podjazdu dla niepełnosprawnych i windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych na niskim parterze),
- z tyłu budynku dostępne jest oznaczone miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakres zadań
- Realizuje zadania wynikające z ustaw i rozporządzeń polskich oraz dyrektyw i rozporządzeń unijnych dotyczących nadzoru Inspekcji Weterynaryjnej w sektorze pasz,
- Realizuje zadania wynikające z Krajowego Planu Kontroli Urzędowej Pasz,
- Przeprowadza kontrolę urzędowe w podmiotach nadzorowanych z sektora pasz,
- Pobiera i przygotowuje do wysyłki próbki pasz pobranych w ramach monitoringu oraz pobranych w ramach nadzoru,
- Raportuje wyniki urzędowej kontroli pasz i monitoringu pasz,
- Prowadzi postępowanie administracyjne wobec podmiotów w sektorze pasz,
- Prowadzi rejestry i wykazy podmiotów objętych nadzorem w sektorze pasz,
- Prowadzi rejestry i wykazy związane z monitoringiem pasz,
- Realizuje zadania wynikające z ustaw i rozporządzeń polskich oraz dyrektyw i rozporządzeń unijnych dotyczących nadzoru Inspekcji Weterynaryjnej w sektorze ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych,
- Przeprowadza kontrolę urzędowe w podmiotach nadzorowanych z sektora uppz,
- Pobiera i przygotowuje do wysyłki próbki pasz pobranych w ramach monitoringu oraz pobranych w ramach nadzoru,
- Raportuje wyniki urzędowej kontroli uppz i monitoringu uppz,
- Prowadzi postępowanie administracyjne wobec podmiotów w sektorze uppz,
- Prowadzi rejestry i wykazy podmiotów objętych nadzorem w sektorze uppz,
- Prowadzi rejestry i wykazy związane z monitoringiem uppz,
- Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych oraz innych pism związanych z prowadzonym postępowaniem,
- Sporządza wymaganą sprawozdawczość z zakresu właściwości Zespołu,
- Przygotowuje plany i programy działalności IW w zakresie działalności Zespołu,
- Współpracuje z Wojewódzkimi Inspektorami ds. Pasz i Utylizacji oraz Farmacji w zakresie kompetencji,
- Współpracuje z przedstawicielami innych Inspekcji w zakresie kompetencji,
- Współpracuje z Urzędowymi Laboratoriami w zakresie kompetencji,
- Przygotowuje dokumentację do zdeponowania w archiwum zakładowym,
- Kontroluje sprawy związane z użytkowaniem taboru samochodowego będącego własnością Inspektoratu,
- Organizuje działania PIW w zakresie upowszechniania wiedzy o przepisach prawa dot. pasz i uppz w podmiotach nadzorowanych,
- Tworzy we współpracy z innymi zespołami Inspektoratu plany i sprawozdania jakościowe, ilościowe i finansowe,
- Współpracuje z innymi zespołami PIW,
- Przestrzega przepisów BHP i PPOŻ,
- Zastępuje na czas nieobecności pracowników Zespołu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe WETERYNARYJNE- Czynne prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- Znajomość przepisów prawnych w zakresie ustawy o paszach, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009, ustawy o służbie cywilnej i przepisów KPA,
- Specjalizacja z zakresu higieny pasz i prewencji weterynaryjnej,
- Posiadanie uprawnień do kierowania pojazdem kat. B,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Szkolenia, kursy z zakresu pasz i ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Czynne prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii udokumentowane zaświadczeniem wystawionym przez Izbę Lekarsko-Weterynaryjną nie starszym niż 30 dni
- Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdem kat. B
- Oświadczenie o braku współpracy z organami bezpieczeństwa państwa w okresie 22.07.1944 r. - 31.07.1990 r.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie ukończenia specjalizacji z zakresu higieny pasz i prewencji weterynaryjnej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-20 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Sienkiewicza 13
14-100 Ostróda
z dopiskiem ,,Oferta pracy w służbie cywilnej nr 144455 "
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).1) Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Ostródzie ul. Sienkiewicza 13 14-100 Ostróda tel. (89) 646 59 732) Kontakt do inspektora ochrony danych: Kamil Sapeta e-mail: kontakt@danebezpieczne.pl3) Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru4) Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostródzie ul. Sienkiewicza 13 14-100 Ostróda5) Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikającyz przepisów o archiwizacji.6) Uprawnienia:1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;4. prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;5. prawo do usunięcia danych osobowych;- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podanypowyżej;6. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).7) Podstawa prawna przetwarzania danych:1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO8) Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.9) Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane