POLSKIE MŁYNY S.A., firma z długoletnią tradycją w branży zbożowo-młynarskiej, największy producent mąk piekarniczych i paczkowanych, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem pracy i ochroną zdrowia pracowników, kontrola i doradztwo w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej.
PPOŻ.
-
Kontrola bezpieczeństwa pożarowego we wszystkich pomieszczeniach zakładu.
-
Kontrola stanu urządzeń przeciwpożarowych.
-
Sprawdzanie gotowości, sprawności i prawidłowego rozmieszczenia sprzętu ppoż.
-
Współdziałanie z właściwymi terenowo komendami straży pożarnej w zakresie zapobiegania pożarom.
-
Sporządzanie niezbędnych informacji i sprawozdawczości z zakresu ochrony ppoż.
-
Stosowanie się do rozporządzeń z zakresu ochrony ppoż.
BHP
-
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
-
Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
-
Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.
-
Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych.
-
Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
-
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.
-
Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.
-
Doradztwo w zakresie stosowania przepisów pracy oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
-
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
-
Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej.
-
Zamawianie odzieży roboczej i ochron osobistych.
-
Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi.
-
Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.
-
Współdziałanie z właściwymi terenowo: Państwową Inspekcją Sanitarną i Państwową Inspekcją Pracy.
-
Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – min. 5 lat
-
Wykształcenia: minimum technik bezpieczeństwa i higieny pracy
-
Prawa jazdy kat. B
-
Posiadania uprawnień Inspektora PPOŻ. – warunek konieczny
-
Zatrudnienie – na ½ etatu - w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
-
Możliwość rozwoju zawodowego