Dołącz do Biura Zakupów
Starszy / Główny Specjalista w Dziale Zakupów
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Grzybowska 45
Kogo szukamy
- Szukamy osoby na stanowisko Starszy/Główny Specjalista w Dziale Zakupów.
- Chcemy zatrudnić osobę na pełen etat.
Jaki jest adres miejsca pracy?
- Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki.
- Wsparcie w pozyskaniu i ustalaniu specyfikacji technicznej oraz funkcjonalnej produktów i usług.
- Przygotowywanie, przeprowadzanie oraz dokumentowanie postępowań o dokonanie zakupu oraz o udzielenie zamówienia publicznego.
- Badanie i analiza rynku dostawców, pozyskiwanie informacji handlowych.
- Opracowywanie zapytań ofertowych.
- Uczestnictwo w pracach komisji przetargowej i opiniowanie wniosków.
- Prowadzenie negocjacji.
- Opracowywanie planu zakupów, planu zamówień publicznych, projektów umów.
- Sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów.
- Udział w postępowaniach odwoławczych.
- Współpraca z innymi jednostkami w zakresie realizacji potrzeb zakupowych.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania:
- Wyksztalcenie wyższe.
- Posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Posiadanie stażu pracy odpowiednio (Starszy Specjalista – 2 lata, Główny Specjalista – 3 lata).
- Znajomość;
- procesów zakupowych oraz mechanizmów zarządzania dostawcami.
- rynku w zakresie sektorów będących w przedmiocie zainteresowania RARS.
- podstawowych aktów prawnych dotyczących funkcjonowania RARS.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie.
- Posiadanie prawa jazdy kat. B.
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
- Wymagane umiejętności;
- planowania strategii zakupowych.
- analizy i optymalizacji wydatków.
- negocjacyjne i świadomość biznesowa (wysoko rozwinięte).
- sporządzania pism urzędowych, umów, raportów i analiz.
- Wymagane kompetencje:
- Samodzielność w działaniu.
- Wysokie kompetencje interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole.
- Odporność na stres oraz asertywność.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność i nastawienie na realizację celów.
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane:
- Sukcesy w realizacji wysokowartościowych procesów przetargowych.
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Język angielski – znajomość biegła w mowie i piśmie.
Sprawdź co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami.
- Premie uzależnione od wyników pracy.
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych.
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie.
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
- Dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze dopuszczenia do informacji niejawnych.