Ogłoszenie numer: 1287112, z dnia 2016-09-23
Bank Handlowy w Warszawie S.A. to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce, oferująca pod marką Citi Handlowy bogaty i nowoczesny asortyment produktów i usług bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej i detalicznej. Bank Handlowy obsługuje 6,8 tys. klientów korporacyjnych i ok. 709 tys. klientów indywidualnych poprzez nowoczesne kanały dystrybucji oraz sieć 46 oddziałów. W skład grupy kapitałowej Banku wchodzą takie podmioty jak: Dom Maklerski Banku Handlowego i Handlowy Leasing. Przynależność do Citigroup, największej na świecie instytucji finansowej, zapewnia klientom Banku Handlowego dostęp do usług finansowych w ponad 100 krajach.
Dynamiczny wzrost Bank Handlowy w Warszawie S.A. i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role. Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
Starszy Doradca Bankowości MSP
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 16049817
Opis stanowiska
- Realizacja wyznaczonych działań sprzedażowych poprzez efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami MSP.
- Pozyskiwanie klientów instytucjonalnych w wyznaczonym obszarze, a także umiejętny, dostosowany do ich indywidualnych potrzeb i oczekiwań dobór produktów z oferty Banku.
- Realizacja wyznaczonych działań akwizycyjnych w obszarze wzrostu liczby klientów z grupy docelowej poprzez efektywne wykorzystanie procesu sprzedaży (m.in. poprzez wykorzystanie poleceń uzyskanych od istniejących klientów Banku, swoje własne kontakty, cross sell itp.) oraz odpowiedzialność za utrzymanie dotychczasowych klientów.
- Maksymalizacja wartości dodanej poprzez stałe przekraczanie wyznaczonego na dany okres premiowy minimum punktów oraz wzrost liczby punktów za sprzedaż poprzez realizację zadań sprzedażowych i serwisowych.
- Pełnienie funkcji doradczej dla klientów przypisanych do zarządzanego portfela, Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań.
- Bieżące informowanie i poszerzanie wiedzy klientów o produktach oferowanych przez Bank.
- Udział w akcjach mikromarketingowych, przygotowywanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez Bank dla istniejących i potencjalnych klientów Banku.
- Dbałość o wizerunek Banku i udział w budowaniu go na rynku lokalnym, reprezentowanie Banku w kontaktach z klientami i instytucjami zewnętrznymi.
Wymagania
- Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży usług finansowych i kompleksowej obsłudze klientów biznesowych i/lub obsłudze klientów indywidualnych
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność nawiązywania, budowania i pogłębiania relacji z klientami
- Wiedza i doświadczenie w zarządzaniu finansami: zdolność do rozpoznawania potrzeb finansowych klientów, rozwinięta znajomość rynku finansowego
- Bardzo dobra znajomość produktów i usług oferowanych przez Bank oraz konkurencję
- Umiejętność przekazywania wiedzy i prowadzenia prezentacji
Oferujemy
- Motywujący system premiowy
- Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
- Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę