Starszy asystent

Krajowa Informacja Skarbowa
Bielsko-Biała
praca stacjonarna
24 godz. temu
Krajowa Informacja Skarbowa
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy asystent
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Ogłoszenie o naborze Nr 144528

Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:



  • Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie
  • Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku nie niższe niż 7 036,60 zł brutto
  • Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Dobrą lokalizację w pobliżu dworca PKP i PKS
  • Ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 7:00 a 8:00
  • Otwartą i przyjazną atmosferę w pracy
  • Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową

 


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Praca administracyjno-biurowa
  • Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka, niszczarka do dokumentów
     

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Praca w budynku V piętrowym; przestrzeń pracy KIS: parter, IV; V piętro
  • Budynek wyposażony w dźwig osobowy oraz w platformę dla osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku – wejście główne
  • Węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku – parter budynku, w przestrzeni US
  • Miejsce parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami (art. 2 pkt 3, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Dz. U. 2019 poz. 1696)  m.in. osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku w przestrzeni publicznej – przed budynkiem US
  • Budynek, otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy nie są dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami – głównie osób z niepełnosprawnością

Zakres zadań

  • Prowadzi w pierwszej instancji postępowania w sprawach dotyczących wiążącej informacji taryfowej (WIT) i wiążącej informacji o pochodzeniu (WIP) w celu rozpatrzenia wniosku i wydania stosownego rozstrzygnięcia w spójności z dotychczas wydanymi rozstrzygnięciami, a także postępowania w sprawach cofnięcia albo unieważnienia WIT i WIP; w tym przygotowuje projekty pism i decyzji
  • Współpracuje z instytucjami naukowymi, laboratoriami i innymi placówkami badawczymi w celu zapewnienia prawidłowości i jednolitości w zakresie stosowania przepisów prawa i klasyfikacji taryfowej wyrobów pobranych do badań
  • Rejestruje dane w zakresie wniosków i decyzji WIT w Systemie EBTI PL2 oraz EBTI3 oraz prowadzi sprawy o wydanie WIP
  • Współpracuje z komórkami prowadzącymi postępowania w II instancji; opracowuje projekty pism kierowanych do II instancji w zakresie spraw prowadzonych w związku z odwołaniem złożonym przez podatnika (m.in. ustosunkowanie się do zarzutów zawartych w odwołaniu)
  • Obsługuje informacje telefoniczne i e-mailowe dla klienta zewnętrznego w zakresie właściwości rzeczowej komórki, w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji podmiotom zamierzającym skorzystać z instytucji wiążącej informacji taryfowej
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi w zakresie klasyfikacji w związku z zapytaniami innych organów
  • Przygotowuje i prowadzi szkolenia kaskadowe w celu przekazania zdobytej wiedzy pozostałym pracownikom
  • Przygotowuje stanowiska w zakresie instrukcji wyjazdowych dla przedstawicieli Polski na sesje Komitetu Systemu Zharmonizowanego na szczeblu Światowej Organizacji Celnej (WCO) oraz na posiedzenia Komitetu Kodeksu Celnego na poziomie UE, w zakresie właściwości rzeczowej komórki

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe: powyżej 2 lat w obszarze stosowania przepisów prawa podatkowego lub celnego
  • Znajomość obowiązujących przepisów prawa celnego, prawa Unii Europejskiej oraz Nomenklatury Scalonej
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność prostego i precyzyjnego formułowania odpowiedzi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Rzetelność
  • Odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dobra znajomość obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
  • Znajomość zasad klasyfikacji
  • Znajomość zasad ustalania pochodzenia towarów
  • Umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
  • Kreatywność, umiejętność argumentowania
  • Wiedza branżowa w dziedzinie chemii, towaroznawstwa, branży spożywczej itp. przydatnej w postępowaniu taryfikacyjnym

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
  • List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane
  • W przypadku dołączenia kopii dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymagań formalnych sporządzonych w języku obcym należy przedstawić ich tłumaczenia przez tłumacza przysięgłego na język polski
  • Oświadczenie osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór oświadczenia opublikowano w Dz. U. z 2017 r. poz. 423 oraz udostępniono do pobrania na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen)
  • Wzory oświadczeń umieszczone są na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-12 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Krajowa Informacja Skarbowa
ul. Warszawska 5
43-300 Bielsko-Biała
z dopiskiem „oferta pracy – starszy asystent KDSB3-1”
– w siedzibie Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsku-Białej, ul. Warszawska 5 jest wystawiona skrzynka na dokumenty dla klientów, do której kandydaci mogą składać oferty – bez otrzymania potwierdzenia wpływu, – nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym – oferty prosimy przesyłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /KIS/SkrytkaESP

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwane RODO, informujemy:


1.    Tożsamość i dane kontaktowe administratora


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krajowa Informacja Skarbowa jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor KIS. Z administratorem można kontaktować się pisemnie na adres: ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała; elektronicznie na adres e-mail: kis@mf.gov.pl lub na skrzynkę podawczą ePUAP: /KIS/SkrytkaESP; telefonicznie pod nr 33 472-79-00.


Strona internetowa Krajowej Informacji Skarbowej: www.kis.gov.pl.


2.    Dane kontaktowe inspektora ochrony danych


Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem, elektronicznie na adres email: iod.kis@mf.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.


3.    Cele przetwarzania danych i podstawy prawne


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, tj.:


1)   wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku (art. 22¹ § 1 pkt 4 – 6 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);


2)   imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe (art. 22¹ § 1 pkt 1 – 3 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO).


Podanie innych danych osobowych niż wyżej wymienione (z własnej inicjatywy) w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na ich przetwarzanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w przypadku danych wrażliwych - art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.


Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (art. 4, art. 4a, art. 28 ust. 2b, art. 29a oraz art. 30) i rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (wobec wyłonionego kandydata do pracy, z którym zostanie zawarta umowa o pracę).


4.    Odbiorcy lub kategorie odbiorców danych osobowych


Pani/Pana dane osobowe możemy ujawniać podmiotowi przetwarzającemu, tj. Centrum Informatyki Resortu Finansów z siedzibą w Radomiu, podczas świadczenia usług informatycznych dla użytkowanych w Krajowej Informacji Skarbowej systemów teleinformatycznych oraz organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.


Imiona i nazwiska kandydatów do pracy, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru (imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania) stanowią informację publiczną i są umieszczane w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie KIS oraz na stronie internetowej (art. 29 i 31 ustawy o służbie cywilnej).


5.    Okres przechowywania danych osobowych


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu wskazanego w punkcie 3 niniejszej Informacji, z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska pracy (art. 33 ustawy o służbie cywilnej).


6.    Prawa osób, których dane dotyczą


Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:


1)   prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO);


2)   prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, jeśli są błędne lub nieaktualne oraz prawo do ich uzupełnienia, jeśli są niekompletne (art. 16 RODO);


3)   prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych. Prawo to nie ma zastosowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa lub do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 17 RODO);


4)   prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO);


5)   prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa; przez elektroniczną skrzynkę podawczą: /UODO/SkrytkaESP).


7.    Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych osobowych


Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy i złożenie oświadczeń, o których mowa w art. 4 ustawy o służbie cywilnej (o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe) oraz w art. 144 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (kandydaci do pracy, urodzeni przed dniem 1 sierpnia 1972 r., są obowiązani do złożenia oświadczenia dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami) -jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych osobowych jest dobrowolne.


8.    Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji i profilowaniu


Wobec Pani/Pana nie będą podejmowane decyzje oparte wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym ich profilowaniu. Oznacza to, że decyzje nie będą podjęte za pomocą środków technicznych bez udziału człowieka, w tym nie dokonamy automatycznej oceny niektórych czynników osobowych, które Pani/Pana dotyczą.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka biura

    PPHU AVIKON ADAM WOŹNICA   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska kompletowanie, weryfikacja pod względem rachunkowym i formalnym oraz księgowym dokumentów; rozdział kosztów na prowdzone inwestycje; rozliczanie zaliczek pracowniczych; obsługa poczty; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i sprawozdań dla instytucji zewnętrznych;...
  • Higienistka stomatologiczna / Higienista Stomatologiczny

    Medicover Stomatologia   Bielsko-Biała, ul. Jeża 8    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    7 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Samodzielne wykonywanie zabiegów higienizacji, Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy samodzielnej lub z lekarzem, Sterylizację narzędzi i materiałów.
  • Graduate Program - Supply Chain Management & Operations

    Diehl Metering   Bażanowice, ul. Cieszyńska 1A    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    19 godz.
    Job profile: Join us as a young professional and benefit from our tailor-made "Graduate program" induction program. What sets our training program apart: Help shape the future: You will actively shape your individual 18-month graduate program and build your expertise in the supply chain management...
  • Sekretarka / Recepcjonistka

    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
  • Stażysta - Zarządzanie łańcuchem dostaw

    Praca.pl   Bażanowice    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zadania: Uczestnictwo w projektach w międzynarodowym zespole. Współpraca przy rozwoju inteligentnych rozwiązań w odpowiedzialnym zarządzaniu zasobami wodnymi i energetycznymi. Współpraca z międzynarodowymi specjalistami nad doskonaleniem procesów w łańcuchu dostaw i operacjach.
  • Asystentka stomatologiczna / Higienistka / Technik dentystyczny - gips

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    aplikacja: TRAINING ON THE JOB - ORTODONCJA - GIPS miejsca pracy: Frankfurt nad Menem specjalizacja: gips + cad/cam Zadania, które czekają na Ciebie zależnie od stanowiska pracy: Odlewanie modeli w gipsie, skanowanie modeli, cyfrowa obróbka skanów modeli.
  • Customer Service Specialist

    ERG S.A.   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie; Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej; Kontrolę terminowej płatności faktur;...
  • Asystent Działu Sprzedaży - Inside Sales

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Żory    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży; uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych; planowanie i realizacja działań...
  • Recepcjonistka – Obsługa Klienta

    PaNELTECH Sp. z o.o.   Chorzów    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: obsługa prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do firmy; przyjmowanie i odpowiadanie na telefony oraz e-maile; obsługa sal konferencyjnych; bieżące wspomaganie pracy działu księgowości.
  • Staż w Dziale HR

    BetaMed S.A.   Chorzów    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie
    1 dni
    udział w realizacji prowadzonych procesów rekrutacyjnych selekcja aplikacji w procesach rekrutacji w systemie ATS umawianie spotkań rekrutacyjnych, kontakt mailowy i telefoniczny z kandydatami udział w koordynacji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych organizacja praktyk studenckich,...