Stawiamy na zrównoważony rozwój oraz tworzenie wartości zarówno dla naszych pracowników, jak i społeczności, w której działamy. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu, który angażuje w działania ESG, dba o naszą planetę i społeczeństwo, zapraszamy Cię do aplikowania.
- Prowadzenie analiz biznesowych i systemowych dla lidera rynku consumer finance w Polsce Udział w analizie, tworzeniu i rozwijaniu procesów związanych z aplikacją mobilną i Kartami Kredytowymi
- Opracowywanie i analizowanie wymagań dla rozwiązań informatycznych w Santander Consumer Banku i jego partnerów biznesowych
- Modelowanie nowych i udoskonalanie istniejących procesów biznesowych
- Przygotowywanie dokumentacji projektowej - zgodnie z obowiązującą metodyką (diagramy: w tym klas, sekwencji, aktywności, przypadki użycia)
- Współpraca z projektantami, programistami i testerami oraz z wewnętrznym klientem biznesowym w ramach zespołu Agile, dzięki której efekty Twojej pracy przełożą się na zmiany i udoskonalenia w różnych obszarach działalności Santander Consumer Banku
- Wykształcenie wyższe (preferowane: techniczne, informatyczne lub ekonomiczne, ale to Twoje umiejętności i wiedza są dla nas najważniejsze)
- Min. 4 lata doświadczenia w pracy związanej z analizą i projektowaniem systemów informatycznych
- Praktyczne umiejętności analityczne popartych realizacją konkretnych projektów
- Znajomość zasad analizy biznesowej, funkcjonalnej i systemowej (z uwzględnieniem analizy AS IS)
- Praca w systemie zarządzania bazą danych MS SQL i bardzo dobrej znajomości T-SQL
- Praktyczne doświadczenie korzystania z notacji UML, BPMN
- Umiejętności pracy za pomocą narzędzi do modelowania: Enterprise Architect oraz draw.io (w Confluence)
- Znajomość języka angielskiego umożliwiającej sprawne czytanie dokumentacji
- Doświadczenie pracy z celami oraz umiejętność poruszania się w tematach pod presją czasu
- Nastawienie na pracę w zespole
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Praktyczna znajomość metodologii SCRUM
- Umiejętność wykorzystania MS365 Copilot w realizacji zadań
- Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna
- Dostęp do wiedzy no limit- wewnętrzna strefa wymiany wiedzy, platforma szkoleniowa Dojo z dostępem do szkoleń na LinkedIn Learning, IBM oraz O’Reilly, program mentoringowy, webinary i podcasty eksperckie
- Kursy języka angielskiego i nie tylko
- Prywatną opiekę medyczną – Medicover
- Kartę Multisport
- Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Program Buddy
- Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
- Możliwość wykupienia ubezpieczenie na życie – dogodne pakiety dla siebie i rodziny
- Program zniżek na usługi firmowe
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Dostęp do platformy psychologicznej
- Parking samochodowy dla pracowników
- Parking dla rowerów i prysznic – jeśli jeździsz do pracy rowerem
- Program „na bank bez barier!” - tu możesz być sobą. Wyróżnia nas wysokie poczucie różnorodności i inkluzywności.
- Przyjazną atmosferę w pracy, imprezy integracyjne i spotkania team buildingowe
- Przestrzeń dla Ciebie - pięknie wyposażone biuro i strefa relaksu
- Rozmowa telefoniczna z naszą Rekruterką
- Zdalne spotkanie rekrutacyjne z Kierownikiem i Rekruterką
- Decyzja
Poznaj
Santander Consumer Bank S.A.
Santander Consumer Bank to lider na rynku consumer finance w Polsce. Oferujemy kredyty na zakup towarów i usług, gotówkowe, karty kredytowe, różne formy finansowania zakupu samochodu oraz lokaty terminowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Mamy także różnorodne rozwiązania ubezpieczeniowe oraz kredyty gospodarcze przygotowane dla dealerów i komisów samochodowych. Od 12 lat stanowimy część hiszpańskiej Grupy Santander, do której w Polsce należy również Santander Bank Polska .
Biuro Główne
W naszym banku możesz rozpocząć swoją karierę zawodową, a także doskonalić swoją wiedzę i kompetencje na stanowiskach różnego szczebla. Zatrudniamy także specjalistów, ekspertów i managerów w różnych obszarach związanych z back-office nowoczesnego banku, zarządzanie projektami, CRM, audyt, windykacja, controlling czy administracja.
Contact Center
Contact Center jest istotnym działem naszego banku. To od pracowników tej jednostki klienci dowiadują się o naszej ofercie i to do nich zwracają się w pierwszej kolejności, jeśli mają pytania. Contact Center Santander Consumer Banku działa w dwóch lokalizacjach - we Wrocławiu i w Ostrowie Wielkopolskim.
Oddziały
W ogólnopolskiej sieci oddziałów zatrudniamy pracowników specjalizujących się w sprzedaży produktów kredytowych oraz depozytowych dla klientów indywidualnych.. Oddziały Santander Consumer Banku są zlokalizowane na terenie całej Polski. Sieć, składająca się z placówek własnych i partnerskich, liczy aktualnie ponad 320 placówek.
Sieć sprzedaży kredytów na zakup towarów i usług
Nasz bank jest liderem w sprzedaży kredytów na zakup towarów i usług. Współpracujemy z ponad 30 000 punktami sprzedaży z wielu branż, zarówno w formule stacjonarnej oraz internetowej. W ogólnopolskiej sieci sprzedaży pracownicy zajmują się, m.in. realizacją celów sprzedażowych, utrzymywaniem relacji z obecnymi kontrahentami czy pozyskiwaniem nowych partnerów.
Sieć sprzedaży kredytów samochodowych i leasingu
Kredyty samochodowe oraz leasing dostępne są w salonach samochodowych, komisach, u pośredników i partnerów biznesowych. Struktura terenowa podzielona jest na regiony i strefy, w ramach których działają wykwalifikowani menadżerowie współpracujący w kanale B2B.
Przestrzenie do owocnych spotkań, mnóstwo miejsc, które sprzyjają skupieniu, a do tego Hiszpańskie inspiracje we wrocławskim klimacie – tak w skrócie wygląda nasze biuro główne. Jeżeli myślisz czasami o tym, aby rzucić to wszystko i wyjechać do ciepłej Hiszpanii, ale jednak bardzo lubisz klimat Wrocławia to nasze biuro będzie idealnym miejsce do pracy dla Ciebie.
Nasze biuro w kompleksie Business Garden zaprojektowaliśmy tak, aby nie zabrakło w nim przestrzeni do pracy w zespole i do pracy indywidualnej - z myślą o tych, którzy potrzebują chwili skupienia, jak również tych, którzy wolą pracować zespołowo, w dużych grupach, w otwartych strefach co-workingowych.
Nie samą pracą człowiek żyje, dlatego balans łapiemy w strefie relaksu wyposażonej w fotele masujące, hamaki oraz komfortowe sofy, a wszechobecne rośliny zdecydowanie temu sprzyjają.
Najważniejsze miejsce spotkań w biurze? Oczywiście kuchnie! W naszej centrali znajdziecie zarówno duże, dobrze wyposażone kuchnie, coffee pointy na szybką kawkę i jedzenie, w której jednocześnie na lunchu może się spotkać niejeden zespół.