Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Osoba na tym stanowisku będzie uczestniczyła w całym cyklu rozwoju oprogramowania. Będzie sporządzała analizy biznesowych wymagań, proponowała odpowiednie rozwiązania techniczne a także czuwała nad pomyślną realizacją projektów biorąc pod uwagę cele, koszty oraz czas ich realizacji.
Główne zadania:
- Koordynacja i weryfikacja procesu rozwoju oprogramowania w sposób zapewniający odpowiednie standardy technologiczne i biznesowe
- Uczestnictwo we wdrożeniu oprogramowania w środowisku DDP
- Kontrola istniejących rozwiązań technologicznych oraz proponowanie lepszych
- Rozwijanie aplikacji przy wykorzystaniu CCM (Customer Communucation Management)
- Koordynacja procesu aktualizacji oprogramowania
- Szkolenia pracowników zajmujących się analizą procesu automatyzacji dokumentacji
- Minimum 5 lat doświadczenia w implementacji zaawansowanych technologicznie rozwiązań związanych z sektorem finansowym
- Minimum 3 lata doświadczenia z CCM (Content Communications Management)
- Doświadczenie w analizie zaawandsowanych narzędzi stosowanych w sektorze finansowym
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Biegłość w narzędziach Microsoft Office (Excel, Access)
- Doświadczenie pracy z Visual Basic lub HP Exstream
- Dobra znajomość SQL
- Bardzo wysokie zdolności interpersonalne
- Stabilna praca w prestiżowej instytucji finansowej w międzynarodowym środowisku
- Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet socjalny
- Możliwość uczestniczenia w spotkaniach biznesowych oraz licznych szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych