Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie delegacjami i wyjazdami pracowników. Przetwarzanie faktur i rachunków. Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Rozliczanie wydarzeń naukowych. Zarządzanie stroną internetową i planami zajęć. Archiwizacja dokumentacji. Koordynacja przepływu dokumentów na wydziale.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje główne zadania w pracy to: Zarządzanie kancelarią, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Tworzenie projektów pism i dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przekierowywanie połączeń telefonicznych. Zarządzanie dokumentacją. Wsparcie organizacyjne dla Rektora i Prorektorów.
  • Starszy referent w Sekcji Finansowej Wydziału Neofilologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Prowadzenie ewidencji, wystawianie oraz rozliczanie służbowych wyjazdów krajowych i zagranicznych pracowników. Przyjmowanie, ewidencja, rozliczanie, wystawianie faktur i rachunków. Przygotowywanie...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Kancelarii Rektora

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...
  • Specjalista ds. administracji z językiem francuskim

    REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    tłumaczenie wybranej dokumentacji i rozmów – przy zakresie technicznym zapewniamy wsparcie naszych inżynierów, wsparcie pracowników pod kątem językowym w zdarzeniach losowych, kontakt z Kontrahentem w języku francuskim, rejestracja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, tworzenie...
  • Młodszy Dokumentalista w Archiwum

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Nazwa stanowiska: młodszy dokumentalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Przyjmowanie dokumentacji z jednostek organizacyjnych uczelni. Udzielanie instruktażu pracownikom uczelni w zakresie przygotowania i przekazywania dokumentacji do Archiwum. Obsługa...
  • Specjalista ds. operacji projektowych

    ManpowerGroup   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Tworzenie etykiet zgodnie z wytycznymi Klienta; Odpowiedzialność za monitorowanie kolejki zadań oczekujących na podjęcie akcji (walidacja danych, zbieranie danych, egzekwowanie akceptacji, raportowanie) Odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań w ramach celów SLA;...
  • Specjalista w Sekcji Finansowej Wydziału Biotechnologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Wydział Biotechnologii, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Obsługa finansowa i administracyjna zespołów badawczych w ramach przyznanych środków finansowych. Obsługa finansowa projektów badawczych. Wystawianie umów cywilno-prawnych, delegacji służbowych...
  • Specjalista ds. Planowania Zasobów Ludzkich

    SBM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres zadań: Organizacja i planowanie grafików pracy, Nadzór nad prawidłowym przestrzeganiem harmonogramu i rozstrzyganie różnic czasowych, Współdziałanie z zespołami projektowymi, Planowanie zasobów potrzebnych do projektów, Analiza i optymalizacja harmonogramów, Regularne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji (Likwidacja Szkód)

    Medicover Fitness & Gym   Wrocław, ul. Jana Długosza 74​    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Pracuj z nami! sprawowanie opieki nad szkodami zaistniałymi w klubach, weryfikacja kosztów roszczeń wynikających z likwidacji szkód, nadzorowanie prawidłowego procesu kompletowania i obiegu dokumentów, administrowanie dokumentami danego regionu klubów fitness, kontakt z kontrahentami,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. Administracyjnych Wrocław
Stanowisko ds. ulg Wydział Zarządzania Należnościami

Stanowisko ds. ulg Wydział Zarządzania Należnościami

Urząd Miejski Wrocławia
Wrocław
praca stacjonarna
3283 dni temu

Prezydent Wrocławia


OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław





stanowisko ds. ulg Wydział Zarządzania Należnościami


 

 

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

  1. prowadzenie postępowań podatkowych, administracyjnych, cywilnych w zakresie rozpatrywania wniosków o udzielenie ulgi, w tym m.in.:

    • prowadzenie postępowania dowodowego i wyjaśniającego w zakresie rozpatrywania wniosków o ulgę;
    • sporządzanie wezwań do złożenia dokumentów o sytuacji materialnej, finansowej, w zakresie pomocy publicznej i innych informacji niezbędnych do rozpatrzenia przedmiotowych wniosków;
    • analiza dostarczonych dokumentów i informacji uzyskanych w trakcie prowadzonych postępowań dowodowych i wyjaśniających;
    • ocena zgodności dowodów z przepisami z zakresu pomocy publicznej – możliwość udzielenia ulgi stanowiącej pomoc de minimis, de minimis w rolnictwie lub de minimis w rybołówstwie;
    • sporządzanie opinii w sprawie wniosków o udzielenie ulgi w oparciu o zgromadzony materiał dowodowy;
    • sporządzanie decyzji, postanowień, porozumień oraz innych pism w sprawach wnioskowanych ulg w zakresie jw.;
    • sporządzanie zaświadczeń o pomocy de minimis, de minimis w rolnictwie lub de minimis w rybołówstwie;
    • rozpatrywanie odwołań i zażaleń w trybie samokontroli lub przekazywanie dokumentów sprawy wraz ze stanowiskiem organu w sprawie przedstawionych zarzutów, do rozpatrzenia Samorządowemu Kolegium Odwoławczemu;
  2. prowadzenie postępowań podatkowych, administracyjnych, cywilnych w zakresie rozpatrywania wniosków o udzielenie ulgi z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej (ePUAP, elektroniczna skrzynka podawcza).

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

 

Miejsce pracy: budynek Urzędu Miejskiego Wrocławia - ul. Kotlarska 41, 50-151 Wrocław

 

Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

 

Przewidywany termin zatrudnienia: III kwartał 2015

 

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.));

  2. wykształcenie: wyższe;

  3. doświadczenie zawodowe: min. 6 miesięcy w strukturach samorządu terytorialnego;

  4. znajomość ustawy Ordynacja podatkowa;

  5. znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;

  6. znajomość ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej;

  7. znajomość ustawy o podatkach i opłatach lokalnych;

  8. znajomość ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;

  9. znajomość Kodeksu cywilnego w zakresie najmu lokali mieszkalnych;

  10. znajomość ustawy o finansach publicznych;

  11. znajomość ustawy o podpisie elektronicznym;

  12. znajomość ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;

  13. znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;

  14. znajomość zagadnień prawnych i umiejętność stosowania prawa w prowadzonych postępowaniach podatkowych, administracyjnych i cywilnych, również z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej (ePUAP, elektroniczna skrzynka podawcza);

  15. znajomość zagadnień dotyczących postępowania w sprawie udzielenia pomocy publicznej w ramach zasady de minimis, de minimis w rolnictwie lub de minimis w rybołówstwie oraz inne przeznaczenia;

  16. umiejętność wyliczania wartości pomocy publicznej w przeliczeniu na EDB, dla udzielonej ulgi, w sposób określony w przepisach prawa;

  17. umiejętność dokonywania analizy ekonomicznej sprawozdań finansowych;

  18. znajomość pakietu Microsoft Office;

  19. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  20. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. wykształcenie: prawo lub administracja lub ekonomia;

  2. doświadczenie zawodowe: w danym obszarze działalności;

  3. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego;

  4. znajomość programu LEX;

  5. komunikatywność, dokładność i skrupulatność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, sumienność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Wrocławia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu lipcu 2015 roku wynosił poniżej 6%.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - opatrzone własnoręcznym podpisem;

  2. list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;

  3. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;

  4. kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia);

  5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem;

  6. kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);

  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem;

  8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem;

  9. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.)” - opatrzone własnoręcznym podpisem;

  10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie delegacjami i wyjazdami pracowników. Przetwarzanie faktur i rachunków. Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Rozliczanie wydarzeń naukowych. Zarządzanie stroną internetową i planami zajęć. Archiwizacja dokumentacji. Koordynacja przepływu dokumentów na wydziale.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje główne zadania w pracy to: Zarządzanie kancelarią, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Tworzenie projektów pism i dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przekierowywanie połączeń telefonicznych. Zarządzanie dokumentacją. Wsparcie organizacyjne dla Rektora i Prorektorów.
  • Starszy referent w Sekcji Finansowej Wydziału Neofilologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Prowadzenie ewidencji, wystawianie oraz rozliczanie służbowych wyjazdów krajowych i zagranicznych pracowników. Przyjmowanie, ewidencja, rozliczanie, wystawianie faktur i rachunków. Przygotowywanie...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Kancelarii Rektora

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...
  • Specjalista ds. administracji z językiem francuskim

    REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    tłumaczenie wybranej dokumentacji i rozmów – przy zakresie technicznym zapewniamy wsparcie naszych inżynierów, wsparcie pracowników pod kątem językowym w zdarzeniach losowych, kontakt z Kontrahentem w języku francuskim, rejestracja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, tworzenie...
  • Młodszy Dokumentalista w Archiwum

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Nazwa stanowiska: młodszy dokumentalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Przyjmowanie dokumentacji z jednostek organizacyjnych uczelni. Udzielanie instruktażu pracownikom uczelni w zakresie przygotowania i przekazywania dokumentacji do Archiwum. Obsługa...
  • Specjalista ds. operacji projektowych

    ManpowerGroup   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Tworzenie etykiet zgodnie z wytycznymi Klienta; Odpowiedzialność za monitorowanie kolejki zadań oczekujących na podjęcie akcji (walidacja danych, zbieranie danych, egzekwowanie akceptacji, raportowanie) Odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań w ramach celów SLA;...
  • Specjalista w Sekcji Finansowej Wydziału Biotechnologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Wydział Biotechnologii, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Obsługa finansowa i administracyjna zespołów badawczych w ramach przyznanych środków finansowych. Obsługa finansowa projektów badawczych. Wystawianie umów cywilno-prawnych, delegacji służbowych...
  • Specjalista ds. Planowania Zasobów Ludzkich

    SBM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres zadań: Organizacja i planowanie grafików pracy, Nadzór nad prawidłowym przestrzeganiem harmonogramu i rozstrzyganie różnic czasowych, Współdziałanie z zespołami projektowymi, Planowanie zasobów potrzebnych do projektów, Analiza i optymalizacja harmonogramów, Regularne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji (Likwidacja Szkód)

    Medicover Fitness & Gym   Wrocław, ul. Jana Długosza 74​    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Pracuj z nami! sprawowanie opieki nad szkodami zaistniałymi w klubach, weryfikacja kosztów roszczeń wynikających z likwidacji szkód, nadzorowanie prawidłowego procesu kompletowania i obiegu dokumentów, administrowanie dokumentami danego regionu klubów fitness, kontakt z kontrahentami,...