Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
(2 etaty)
Wydział Zarządzania Funduszami
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- prace nad dokumentami programowymi celem umożliwienia pozyskania środków zewnętrznych dla projektów społecznych;
- pozyskiwanie dla Gminy Wrocław krajowych i zagranicznych bezzwrotnych źródeł finansowania;
- monitorowanie realizacji projektów społecznych współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych;
- działania pośrednio związane z monitorowaniem realizacji projektów społecznych współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: budynek Urzędu Miejskiego Wrocławia - ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10; 50-031 Wrocław
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze, praca w terenie
Przewidywany termin zatrudnienia: I kwartał 2014
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.));
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie zawodowe: min. 1 rok w strukturach samorządu terytorialnego, w tym 1 rok pracy przy którejkolwiek fazie cyklu życia projektu;
- znajomość tematyki dotyczącej zarządzania projektami;
- znajomość tematyki dotyczącej pozyskiwania dla projektów społecznych środków zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej;
- znajomość ustawy o finansach publicznych;
- znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania administracji publicznej;
- znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego;
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie kierunkowe: ekonomiczne, administracja lub europeistyka;
- specjalizacja: zarządzanie projektami, integracja europejska;
- podstawowa znajomość klasyfikacji budżetowej;
- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;
- podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
- sumienność; bezstronność; umiejętność pracy w zespole; samodzielność; radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Wrocławia,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu styczniu 2014 roku wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia);
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.)” - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.