Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
Wydział Transportu
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
1. kontrola i analiza, w tym m.in.:
a) opracowywanie metod realizacji badań i analiza efektów;
b) analiza potrzeb przewozowych;
c) analiza rentowności poszczególnych linii oraz efektywności usług świadczonych przez przewoźników;
d) analiza funkcjonowania komunikacji zbiorowej;
2. planowanie rozwoju układu komunikacyjnego, w tym m.in.:
a) udział w opracowywaniu planów zagospodarowywania przestrzennego;
b) opracowywanie założeń rozbudowy i funkcjonowania systemu transportu miejskiego;
c) opiniowanie projektów budów i modernizacji układu komunikacyjnego;
d) przygotowywanie projektów planów organizowania stref-punktów przesiadkowych
zapewniających utrzymanie właściwej płynności ruchu, korelacji linii;
3. koordynacja prac modernizacyjnych i remontowych wzakresiekomunikacjizbiorowej, w tym m.in.:
a) opiniowanie koncepcji i projektów technicznych organizacji ruchu zastępczego
i docelowego w zakresie komunikacji tramwajowej;
b) opiniowanie koncepcji i projektów technicznych organizacji ruchu zastępczego
i docelowego w zakresie komunikacji autobusowej;
c) opiniowanie koncepcji i projektów technicznych w zakresie oznakowania i sygnalizacji;
d) opiniowanie projektów organizacji ruchu w przypadku zaistnienia sytuacji
awaryjnych lub okolicznościowych, jak również współpraca w tym zakresie
z przewoźnikami i instytucjami zewnętrznymi;
4. informacja pasażerska, w tym m.in.:
a) przygotowywanie rozkładów jazdy;
b) przygotowywanie informacji pasażerskiej na przystanki;
c) przygotowywanie informacji dla środków masowego przekazu.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: budynek Urzędu Miejskiego Wrocławia – ul. Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie oraz praca w terenie
Przewidywany termin zatrudnienia: I kwartał 2016
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.));
-
wykształcenie: wyższe;
-
doświadczenie zawodowe: ogółem min. rok;
-
znajomość pakietu Microsoft Office;
-
znajomość układu komunikacji miejskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie: wyższe techniczne - transport lub gospodarka przestrzenna lub ekonomika transportu;
-
znajomość programów CorelDRAW lub Adobe Illustrator;
-
podstawowa znajomość zagadnień obsługi strony serwisu internetowego CSS/HTML/xml;
-
znajomość języka angielskiego;
-
dokładność i staranność w wykonywaniu zadań, odporność na trudne sytuacje zawodowe, motywacja do pracy z ludźmi.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Wrocławia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu grudniu 2015 roku wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - opatrzone własnoręcznym podpisem;
2. list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;
3. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
4. kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia);
5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem;
6. kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem;
8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem;
9. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.)” - opatrzone własnoręcznym podpisem;
10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.