Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
Biuro Prezydenta
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała obsługa sekretariatu Wiceprezydenta Wrocławia, w tym między innymi:
a) przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz przekazywanie korespondencji wpływającej do sekretariatu Wiceprezydenta Wrocławia (zgodnie z Instrukcją kancelaryjną);
b) sporządzanie projektów pism, odpowiedzi oraz ich powielanie;
c) przyjmowanie i nadawanie faksów oraz obsługa poczty elektronicznej;
d) udzielanie informacji klientom, a w razie konieczności kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego Wrocławia;
e) współpraca z Wydziałem Spraw Obywatelskich w zakresie zgłaszanych przez mieszkańców skarg, wniosków i interwencji oraz prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie;
f) sprawowanie bieżącego nadzoru nad terminowym udzielaniem odpowiedzi na korespondencję;
g) rejestrowanie aktów normatywnych wydawanych przez Wiceprezydentów i przekazywanie ich kopii do Działu Ewidencji Aktów Normatywnych;
h) organizowanie, przygotowywanie narad i spotkań Wiceprezydenta Wrocławia oraz ich protokołowanie.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: budynek Urzędu Miejskiego Wrocławia - pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
Przewidywany termin zatrudnienia: IV kwartał 2016
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.)); -
wykształcenie: średnie;
-
doświadczenie zawodowe: min. rok na podobnym stanowisku;
-
znajomość specyfiki obsługi sekretariatu;
-
znajomość pakietu Microsoft Office;
-
znajomość języka angielskiego;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie: wyższe;
-
doświadczenie zawodowe: w strukturach samorządu terytorialnego;
-
komunikatywność, samodzielność, zdolności mediacyjne.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Wrocławia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpniu 2016 roku wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - opatrzone własnoręcznym podpisem;
-
list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;
-
kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
-
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia);
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem;
-
kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem;
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem;
-
oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.)” - opatrzone własnoręcznym podpisem;
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.