Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
Wydział Inżynierii Miejskiej
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1. współpraca przy realizacji spraw związanych z bieżącym utrzymaniem ulic (jezdni, chodników, placów, zieleńców, odwodnienia, oświetlenia itp.), w tym:
a) opiniowanie planów remontów oraz weryfikacje rzeczowo-finansowe remontów i ich powiązań, zasadności i koordynacji z innymi inwestycjami w mieście;
b) współpraca przy opracowywaniu rocznych planów eksploatacyjnych;
c) typowanie nawierzchni dróg/ulic do remontów;
d) udział w opracowaniu programów modernizacji i rozwoju w zakresie infrastruktury drogowej;
e) współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie estetyki i utrzymania czystości w mieście;
2. udzielanie odpowiedzi na wnioski i postulaty dotyczące utrzymania dróg/ulic, w tym:
a) przeprowadzanie wizji w terenie;
b) przygotowywanie odpowiedzi na złożone wnioski i postulaty.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: budynek Urzędu Miejskiego Wrocławia - ul. Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, sporadycznie praca w terenie
Przewidywany termin zatrudnienia: III kwartał 2016
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych
lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.)); -
wykształcenie: wyższe techniczne;
-
specjalizacja: w zakresie budowy dróg;
-
doświadczenie zawodowe: ogółem min. 2 lata;
-
obsługa pakietu Microsoft Office;
-
znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
-
umiejętność czytania i analizowania dokumentacji budowlanej projektowej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
-
uprawnienia: budowlane projektowe;
-
umiejętność współpracy w zespole, aktywność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Wrocławia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu lipcu 2016 roku wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - opatrzone własnoręcznym podpisem;
-
list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;
-
kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
-
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia);
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem;
-
kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem;
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem;
-
oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.)” - opatrzone własnoręcznym podpisem;
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.