STRABAG PFS Polska oferuje kompleksowe usługi Facility Management dla każdego rodzaju nieruchomości. Poprzez stosowanie wysokiej klasy rozwiązań pomagamy naszym Klientom w optymalizacji wykorzystania mediów oraz w innych dziedzinach technicznych cyklu życia obiektu. Od dnia 28 lutego 2019 r. dołączyliśmy do STRABAG SE, europejskiego koncernu budowlanego z blisko 180-letnią tradycją, grupy inżynieryjnej dla usług budowlanych, lidera w dziedzinie innowacji i siły kapitałowej, zatrudniającej około 73 000 pracowników w 700 różnych lokalizacjach. Dzięki temu wzrosły nasze możliwości wdrażania procesów zapewniających ciągłość działania, bezpieczeństwo, optymalną wydajność i zarządzanie kosztami. Naszymi atutami są doświadczenie technologiczne, zaangażowanie pracowników i kompleksowe usługi obejmujące wszystkie dziedziny przez cały cykl życia nieruchomości. Zostań członkiem naszego ZESPOŁU!
Aktualnie do naszej Spółki poszukujemy kandydata na stanowisko:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- prace związane z utrzymaniem ruchu urządzeń na obiekcie, wykonywanie przeglądów eksploatacyjnych oraz napraw urządzeń i instalacji: grzewczych, wentylacyjnych klimatyzacyjnych, chłodniczych, wodno-kanalizacyjnych oraz elektrycznych
- analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych
- monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji, zlecanie usuwania awarii
- współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych
- zgłaszanie przełożonemu wszelkich informacji o zauważonych nieprawidłowościach, awariach i usterkach
Wymagania:
- wykształcenie techniczne
- doświadczenie zawodowe przy obsłudze technicznej obiektu
- umiejętność diagnozowania usterek i awarii urządzeń
- świadectwo kwalifikacyjne SEP Gr1: E do 1 kV
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- opiekę zdrowotną, ubezpieczenia, kartę MultiSport
- ciekawą, pełną wyzwań pracę
Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj teraz".
Prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, w celu realizacji procesu rekrutacji. Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
- Krok Dokumenty aplikacyjne
- Krok Rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Podpisanie umowy