specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
specjalista (mid) umowa o pracę tymczasową pełny etat
6 dni
Zadania: Bieżąca obsługa klientów polsko- oraz niemieckojęzycznych (stały portfel klientów) Nadzór nad cyklem zamówień klientów; Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami firmy; Opieka posprzedażowa nad klientami Zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną; Wymagania:...
w tej roli będziesz odpowiadać za: sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty) pozyskiwanie nowych klientów; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych; budowanie pozytywnego wizerunku mBanku;
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 20 000 - 25 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
3 godz.
Przyszły zakres obowiązków: Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami rafinerii ropy naftowej Wsparcie techniczne i doradztwo w zakresie właściwości produktów oraz zarządzanie wymaganiami technicznymi klientów; Regularne wizyty w rafineriach w celu udzielania wsparcia technicznego...
Twój zakres obowiązków: Analiza i zarządzanie operacjami gotówkowymi w Centrali Banku. Monitorowanie i zarządzanie płynnością bieżącą. Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań. Udział w procesie planowania finansowego. Wykonywanie zadań z zakresu kontroli wewnętrznej procesów.
HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego klienta, dealera i serwisanta powszechnie cenionych marek samochodowych, do pracy stałej poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Sprzedawca usług serwisowych i części zamiennych
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:
aktywna sprzedaż usług serwisowych na powierzonym terenie
obsługa klientów w zakresie sprzedaży części zamiennych
utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi klientami
realizacja planów sprzedaży firmy
przyjmowanie zamówień na części zamienne
przestrzeganie procedur magazynowych – przyjmowanie, ewidencja i wydawanie towarów
współpraca z działem serwisu i sprzedaży w zakresie zamówień i sprzedaży części zamiennych i akcesoriów
Wymagania:
minimum półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w autoryzowanym serwisie samochodowym)
doświadczenie w sprzedaży w branży motoryzacyjnej
znajomość rynku części samochodowych
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
prawo jazdy kat. B
gotowość do pracy w terenie
mile widziane szkolenia sprzedażowe
Oferujemy:
pracę w dużej firmie istniejącej na rynku od kilkudziesięciu lat
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
premie uznaniowe
możliwość poszerzania kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach branżowych
możliwość awansu w strukturze firmy
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
specjalista (mid) umowa o pracę tymczasową pełny etat
6 dni
Zadania: Bieżąca obsługa klientów polsko- oraz niemieckojęzycznych (stały portfel klientów) Nadzór nad cyklem zamówień klientów; Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami firmy; Opieka posprzedażowa nad klientami Zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną; Wymagania:...
w tej roli będziesz odpowiadać za: sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty) pozyskiwanie nowych klientów; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych; budowanie pozytywnego wizerunku mBanku;
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 20 000 - 25 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
3 godz.
Przyszły zakres obowiązków: Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami rafinerii ropy naftowej Wsparcie techniczne i doradztwo w zakresie właściwości produktów oraz zarządzanie wymaganiami technicznymi klientów; Regularne wizyty w rafineriach w celu udzielania wsparcia technicznego...
Twój zakres obowiązków: Analiza i zarządzanie operacjami gotówkowymi w Centrali Banku. Monitorowanie i zarządzanie płynnością bieżącą. Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań. Udział w procesie planowania finansowego. Wykonywanie zadań z zakresu kontroli wewnętrznej procesów.