specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
U kandydatów wymagamy: dostępność do pracy co najmniej 20 do 40 godzin/tyg; gotowość do pracy gdzie płaca jest zależna od wyników; zorganizowanie, kultura osobista, własna motywacja; umiejętność pracy w zespole; znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; posiadanie własnej...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
U kandydatów wymagamy: dostępność do pracy co najmniej 20 do 40 godzin/tyg; gotowość do pracy gdzie płaca jest zależna od wyników; zorganizowanie, kultura osobista, własna motywacja; umiejętność pracy w zespole; znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; posiadanie własnej...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Jakie wyzwania mamy dla Ciebie w dziale obsługi Klienta: witanie klientów wchodzących do salonu, odbieranie telefonów i łączenie rozmów, opieka nad klientami przebywającymi w salonie, podchodzenie, udzielanie informacji, prowadzenie raportów dla działów, umawianie klientów do serwisu,...
Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi
PKO Bank PolskiSandomierz, Mickiewicza 11A
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole: aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku, realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe, wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej, budujesz i utrzymujesz...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
Na co dzień w pracy: Wspierasz klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących;
Na co dzień w pracy: Wspierasz Klientów (mikroprzedsiębiorców, Klientów indywidualnych) w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, leasingu, faktoringu, innych produktów dedykowanych obszarowi) Samodzielnie realizujesz założone cele sprzedażowe; Przeprowadzasz...
Na co dzień w pracy: Wspierasz Klientów w znalezieniu nieruchomości najbardziej dopasowanej do ich potrzeb lub w sprzedaży ich nieruchomości; Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz transakcję zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących; Dokonujesz prezentacji...
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów branż RTV, AGD, IT i nowych technologii. W związku ze stałym rozwojem naszych struktur sprzedażowych poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Sprzedawca / Doradca Klienta
Miejsce pracy: Tarnobrzeg
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
aktywną, osobistą obsługę klientów opartą o fachowe doradztwo;
realizację założonych planów sprzedażowych;
pracę według obowiązujących standardów.
Od Kandydatów oczekujemy:
wykształcenia minimum średniego;
łatwości nawiązywania kontaktów;
„żyłki handlowca”;
samodzielności w pracy, odpowiedzialności i uczciwości;
potrzeby podnoszenia kwalifikacji i uzupełniania wiedzy.
Kandydatom oferujemy:
możliwość awansu i kariery dla najlepszych;
szkolenia rozwijające umiejętności sprzedażowe i wiedzę produktową;
wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników;
prywatną opiekę medyczną;
zatrudnienie na umowę o pracę.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych poprzez przycisk
DZIĘKUJEMY ZA NADESŁANE APLIKACJE.
INFORMUJEMY, ŻE ODPOWIEMY NA WYBRANE OFERTY.
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
U kandydatów wymagamy: dostępność do pracy co najmniej 20 do 40 godzin/tyg; gotowość do pracy gdzie płaca jest zależna od wyników; zorganizowanie, kultura osobista, własna motywacja; umiejętność pracy w zespole; znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; posiadanie własnej...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
U kandydatów wymagamy: dostępność do pracy co najmniej 20 do 40 godzin/tyg; gotowość do pracy gdzie płaca jest zależna od wyników; zorganizowanie, kultura osobista, własna motywacja; umiejętność pracy w zespole; znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; posiadanie własnej...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Jakie wyzwania mamy dla Ciebie w dziale obsługi Klienta: witanie klientów wchodzących do salonu, odbieranie telefonów i łączenie rozmów, opieka nad klientami przebywającymi w salonie, podchodzenie, udzielanie informacji, prowadzenie raportów dla działów, umawianie klientów do serwisu,...
Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi
PKO Bank PolskiSandomierz, Mickiewicza 11A
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole: aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku, realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe, wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej, budujesz i utrzymujesz...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
Na co dzień w pracy: Wspierasz klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących;
Na co dzień w pracy: Wspierasz Klientów (mikroprzedsiębiorców, Klientów indywidualnych) w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, leasingu, faktoringu, innych produktów dedykowanych obszarowi) Samodzielnie realizujesz założone cele sprzedażowe; Przeprowadzasz...
Na co dzień w pracy: Wspierasz Klientów w znalezieniu nieruchomości najbardziej dopasowanej do ich potrzeb lub w sprzedaży ich nieruchomości; Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz transakcję zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących; Dokonujesz prezentacji...