zatrudni na stanowisko:
SPRZĄTACZKI
w
w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM
Miejsce pracy: Bydgoszcz
- samodzielność w wykonywaniu swoich obowiązków służbowych oraz dobra organizacja pracy,
- umiejętność współpracy z innymi osobami i komunikatywność,
- odpowiedzialność, sumienność, staranność i zaangażowanie w wykonywaniu zadań,
- wysoka kultura osobista.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- zatrudnienie w prestiżowej Uczelni.
Pisemne oferty na stanowisko sprzątaczki należy składać do dnia 5 sierpnia 2018 r. w Dziale Administracyjno--Gospodarczym CM w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 15, III piętro, pokój nr 70 lub przesłać drogą e-mailową na adres: dag1@cm.umk.pl.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Warunkiem koniecznym jest wypełnienie i załączenie poniższej klauzuli (załącznik do ogłoszenia).
Uprzejmie informujemy, że
-
Administratorem Twoich danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy z siedzibą przy ulicy Jagiellońskiej 13-15.
-
Celem przetwarzania Twoich danych osobowych jest sprawne przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko sprzątaczki.
-
Twoje dane osobowe w zakresie: imienia (imion) i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzana na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. w oparciu o prawnie usprawiedliwiony interes wynikający z art. 221 kodeksu pracy; w pozostałym zakresie danych osobowych i informacji o Tobie podanych przez Ciebie będą one przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. w oparciu o zgodę.
-
Podane przez Ciebie dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji na wskazane wyżej stanowisko i zostaną zniszczone niezwłocznie po jej zakończeniu.
-
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych.
-
Masz prawo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, ale pamiętaj, że nie ma to wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
-
Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania lub brak zgody na ich przetwarzanie niestety uniemożliwi Ci wzięcie udziału w procesie rekrutacji.
-
Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
Jeżeli chcesz skontaktować się z Uczelnią w sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację Twoich praw korzystaj, proszę, z adresu mailowego: abi@umk.pl lub pisz na adres: UMK w Toruniu, ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, z dopiskiem „ABI”.
Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez UMK w Toruniu dla celu związanego z rekrutacją na stanowisko sprzątaczki.
________________________
(data i podpis)
Poznaj
UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU w Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy