zatrudni pracownika
na stanowisku:
SPRZĄTACZKI / SPRZĄTACZA
w Dziale Administracyjno - Gospodarczym CM
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Wymagania:
- samodzielność w wykonywaniu swoich obowiązków służbowych oraz dobra organizacja pracy,
- umiejętność współpracy z innymi osobami i komunikatywność,
- odpowiedzialność, sumienność, staranność i zaangażowanie w wykonywaniu zadań,
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- zatrudnienie w prestiżowej Uczelni.
Pisemne oferty na stanowisko sprzątaczki należy składać do dnia 5 października 2018 r. w Dziale Administracyjno - Gospodarczym CM w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 15, III piętro, pokój nr 72 lub przesłać drogą e-mailową na adres: dag1@cm.umk.pl
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Warunkiem koniecznym jest wypełnienie i załączenie poniższej klauzuli (załącznik do ogłoszenia).
Klauzula - załącznik do ogłoszenia
Uprzejmie informujemy, że:
1. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy z siedzibą przy ulicy Jagiellońskiej 13-15.
2. Celem przetwarzania Twoich danych osobowych jest sprawne przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko sprzątaczki.
3. Twoje dane osobowe w zakresie: imienia (imion) i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzana na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. w oparciu o prawnie usprawiedliwiony interes wynikający z art. 221 kodeksu pracy; w pozostałym zakresie danych osobowych i informacji o Tobie podanych przez Ciebie będą one przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. w oparciu o zgodę.
4. Podane przez Ciebie dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji na wskazane wyżej stanowisko i zostaną zniszczone niezwłocznie po jej zakończeniu.
5. Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych.
6. Masz prawo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, ale pamiętaj, że nie ma to wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania lub brak zgody na ich przetwarzanie niestety uniemożliwi Ci wzięcie udziału w procesie rekrutacji.
8. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Jeżeli chcesz skontaktować się z Uczelnią w sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację Twoich praw korzystaj, proszę, z adresu mailowego: abi@umk.pl lub pisz na adres: UMK w Toruniu, ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, z dopiskiem „ABI”.
Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez UMK w Toruniu dla celu związanego z rekrutacją na stanowisko sprzątaczki.
________________________
(data i podpis)
Poznaj
UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU w Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy