Jeśli tak jak my uważasz, że to człowiek jest największym kapitałem firmy i to on decyduje o jej sile i wynikach.
Jeśli chcesz samodzielnie decydować o wysokości swoich zarobków.
Jeśli ważna jest dla Ciebie atmosfera w pracy.
Zapraszamy do nas!
REGESTA SA świadczy profesjonale usługi transportu samochodowego oraz spedycji krajowej i międzynarodowej. Swoim klientom oferuje także usługi z zakresu magazynowania wraz z kompleksową obsługą logistyczną stosownie do ich potrzeb.
Poszukujemy osób z dużym doświadczeniem w transporcie i spedycji. Wyjątkowych, samodzielnych i odpowiedzialnych, którzy znają realia polskich i międzynarodowych usług spedycyjnych, a także posiadają dużą wiedzę na temat rynku, klientów i przewoźników.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
- Realizacja zleceń spedycyjnych w krajowym i międzynarodowym transporcie drogowym
- Pozyskiwanie zleceń spedycyjnych i organizowanie transportów
- Rozwój bazy klientów i przewoźników
- Dbałość o dobre relacje z klientami i przewoźnikami
- Prowadzenie dokumentacji operacyjnej
- Doskonała znajomość rynku TSL oraz zagadnień związanych z przewozami
- Doświadczenie w zakresie współpracy z przewoźnikami w przewozach całopojazdowych
- Doświadczenie w zakresie realizacji transportów FTL
- Warunek konieczny: praktyczna dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana niemieckiego
- Znajomość obsługi programów MS Office
- Dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- Wykształcenie min. średnie
- Stanowisko w strukturach niekwestionowanego lidera usług transportowych
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i system premiowy /górna granica wynagrodzenia nie jest określona i zależy wyłącznie od wyniku/
- Pełne szkolenie wdrożeniowe
- Możliwość podnoszenia własnych kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- Najnowocześniejsze i zaawansowane technologicznie narzędzia pracy
- Doskonałe warunki i koleżeńska atmosferę
- Dofinansowanie posiłków
- Pakiet medyczny
- Dofinansowanie do ubezpieczenia na życie
- Wysoka kultura organizacyjna /akcje charytatywne, spotkania i eventy integracyjne, sekcje sportowe
- Pracę w godzinach 8-16
- Jasno określony przebieg etapów rekrutacji: 1 etap - analiza CV, 2 etap - rozmowa telefoniczna, 3 etap - spotkanie i ustalenie szczegółów,4 etap - podjęcie decyzji o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydat.
Jeśli widzisz się w tej roli? Dołącz do nas i zaaplikuj!