Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.
W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalisty ds. mailowej obsługi Klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Kraków
Jakie będą Twoje zadania?
- mailowy kontakt z Klientem niemieckojęzycznym,
- administracja baz danych: wprowadzanie danych, zmiana numerów kont, adresów,
- zarządzanie prenumeratami czasopism, gazet, subskrypcji Klientów (m.in.: zamówienia, wypowiedzenia, reklamacje).
Z naszej strony zapewniamy:
- stawkę godzinową 15 zł brutto + system premiowy,
- profesjonalne wdrożenie wstępne,
- kartę Multisport,
- realne szanse na rozwój,
- elastyczny czas współpracy (pracujemy od poniedziałku do niedzieli),
- możliwość połączenia pracy z odbyciem praktyk studenckich.
Jeśli tylko:
- twoja dyspozycyjność to przynajmniej 25 godzin tygodniowo,
- znasz dobrze język niemiecki.
Więcej o nas na: www.armatis-lc-polska.pl: