Od nas dostaniesz:
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Zobacz, jak się u nas pracuje!
Specjalista(-ka) ds. zarządzania ryzykiem braku zgodności
miejsce pracy: Warszawa, ul. Prosta 18/3, Nr ref.: AFE\012\0223
Zapoznaj się z rekrutacją prowadzoną do Departamentu Compliance, do Wydziału Zarządzania Ryzykiem Braku Zgodności i Przeciwdziałania Nadużyciom.
Odpowiadamy za realizację i całościową ocenę procesu zarządzania ryzykiem braku zgodności w procesach funkcjonujących w mBanku.
Nasz zespół zajmuje się:
- identyfikacją, oceną, kontrolą i monitorowaniem ryzyka braku zgodności
- tworzeniem standardów/polityk w zakresie ryzyka braku zgodności
- szkoli i udziela wsparcia pracownikom banku w zagadnieniach compliance
- prowadzi kontrole w jednostkach banku oraz postępowania wyjaśniające w/s naruszeń pracowniczych.
Chcesz do nas dołączyć? Aplikuj na tę ofertę.
Zadania, które na Ciebie czekają to:
- monitorowanie zmian w przepisach prawa i ich implementacji do regulacji wewnętrznych
- identyfikacja, ocena, kontrola i monitorowanie ryzyka braku zgodności
- udział w procesie analizy nowych produktów/ usług lub ich modyfikacji pod kątem zgodności i z przepisami prawa, wymogami nadzorczymi i standardami rynkowymi
- rozwijanie standardów w zakresie przeciwdziałania naruszeniom regulacji,
- prowadzenie wewnętrznych kontroli i postępowań wyjaśniających
- doradztwo i szkolenia pracowników z zagadnień compliance
- promowanie kultury compliance w organizacji
- współpraca oraz raportowanie do podmiotu dominującego i do organów statutowych mBanku
- uczestnictwo we wdrażaniu projektów biznesowych lub regulacyjnych
- projektowanie i monitorowanie wskaźników KPI, KRI w obszarze compliance
Szukamy Ciebie, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe – preferowany kierunek to ekonomia, prawo, finanse lub pokrewne.
- posiadasz doświadczenie zawodowe w obszarze compliance, audytu wewnętrznego, kontroli wewnętrznej lub obszarach biznesowych silnie regulowanych,
- wiesz jakim wymogom regulacyjnym musi sprostać bank
- potrafisz zidentyfikować i ocenić ryzyko regulacyjne
- znasz procesy i produkty bankowe
- posiadasz umiejętność analizy wymogów prawnych i regulacyjnych
- lubisz wdrażać nowe rozwiązania i optymalizować procesy
- komunikujesz się bardzo dobrze w j. angielskim, także w zakresie terminologii bankowej
- swobodnie pracujesz z aplikacjami MS Office, znasz aplikacje bankowe
- kreatywnie podchodzisz do realizowanych zadań oraz lubisz pracować w zespole.
Mile widziane kompetencje to:
- umiejętność sporządzania informacji zarządczej z zakresu ryzyka braku zgodności,
- prowadzenie projektów
forma współpracy: umowa o pracę na czas określony 1 rok
tryb działania: praca hybrydowa – jesteśmy 2 dni w biurze- ul. Prosta 18/3 dni HO
Od nas dostaniesz:
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy